تور اروپا ارزان: لیگ کنفرانس اروپا، جشنواره گل فاینورد در حضور کوتاه جهانبخش، رم به مرحله بعد نزدیک شد

به گزارش لنجان بلاگ، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا با پیروزی خارج از خانه تیم های فوتبال رم و فاینورد هلند شروع شد.

تور اروپا ارزان: لیگ کنفرانس اروپا، جشنواره گل فاینورد در حضور کوتاه جهانبخش، رم به مرحله بعد نزدیک شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در شروع دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، پنجشنبه شب چهار بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال رم ایتالیا میزبان هلندی اش تیم ویتسه هلند را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. رمی ها در حالی با گلزنی سرجیو اولیویرا در دقیقه نخست وقت های تلف شده نیمه اول بازی را بردند که همین بازیکن در دقیقه 78 به علت دریافت کارت قرمز اخراج شد و بازی برگشت را که پنجشنبه هفته آینده در ایتالیا برگزار می گردد، از دست داد.

در دیگر بازی مهم تیم فوتبال فاینورد هلند که علیرضا جهانبخش در آن توپ می زند، با نتیجه 5 بر 2 میزبان خود تیم پارتیزان بلگراد صربستان را در هم کوبید. جهانبخش در دقیقه 81 این بازی وارد میدان شد. فاینورد در دقایق 20 و 77 از طریق تورنسرا، در دقیقه 51 از طریق دسرز، در دقیقه 64 از طریق گیرترویدا و در دقیقه 71 از طریق سینیسترا به گل رسید. ناتشو در دقیقه 13 و نمانیا یوویچ در دقیقه 46 هم دو گل میزبان صرب را به ثمر رساندند.

در دو بازی دیگر تیم اسلاویا پراگ جمهوری چک با نتیجه 4 بر یک بر میهمان خود لاسک اتریش غلبه کرد و پائوک یونان هم با یک گل خنت بلژیک را شکست داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1414

به "تور اروپا ارزان: لیگ کنفرانس اروپا، جشنواره گل فاینورد در حضور کوتاه جهانبخش، رم به مرحله بعد نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: لیگ کنفرانس اروپا، جشنواره گل فاینورد در حضور کوتاه جهانبخش، رم به مرحله بعد نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید