لبنان، طعنه سعد حریری به فرایند مثبت تشکیل دولت

به گزارش لنجان بلاگ، سعد حریری در میان فضای مثبت فرایند تشکیل دولت در لبنان٬ با طعنه و کنایه اظهاراتی در این زمینه مطرح نمود.

لبنان، طعنه سعد حریری به فرایند مثبت تشکیل دولت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری خلیج آنلاین سعد حریری نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان دیروز بیان کرد که دولت آینده لبنان٬ دولت جبران باسیل وزیرخارجه این کشور خواهد بود.

حریری طی مصاحبه ای با روزنامه نگاران در کاخ بیت الوسط (مقر اقامت خود) بیان کرد که در مورد موضع خود درباره دولت آینده تکرار می کنم که نه انتخابی٬ نه حمایتی و نه مسئولیتی در این خصوص ندارم.

حریری در مورد ملاقات با حسان دیاب مامور تشکیل دولت لبنان گفت که برخلاف شایعات منتشرشده٬ ملاقاتی با دیاب یک روز پیش از شروع رایزنی ها نداشتم.

وی ادامه داد: من قطعا با آتش بازی نمی کنم(اشاره به هشدار نبیه بری به وی)٬ شاید در این زمینه بهای زیادی پرداخت نموده باشم؛ چرا که من همیشه آتش را خاموش می کنم و البته هیچ شکی نیست که آقای نبیه بری رئیس مجلس نقش زیادی در جلوگیری از ایجاد فتنه و نیز مقابله با کسانی که به بازی با آتش معروفند دارد.

نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان گفت که شیطنت احزاب سنی و اتهام آن ها به سرقت کشور را رد می کنم.

سعد حریری اضافه نمود که حزب نیروهای لبنانی٬ ما را به سمت سازش ریاست جمهوری سوق داد و سپس ما را به آن متهم کرد٬ از آنها درباره مواضع و دلایل این امر بپرسید.

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات نبیه بری در این خصوص که حریری پشیمان است و بری از او خواسته تا با آتش بازی نکند توضیح داد که پشیمان نیستم٬ وجدانم راحت است و همه تلاشم را برای محافظت از کشور و ثبات آن انجام داده ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 13

به "لبنان، طعنه سعد حریری به فرایند مثبت تشکیل دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، طعنه سعد حریری به فرایند مثبت تشکیل دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید