ظرفیت حوزه های امتحانی در استان اصفهان به دلیل شیوع کرونا کاهش یافته است

به گزارش لنجان بلاگ، ظرفیت حوزه های امتحانی در استان اصفهان به دلیل شیوع کرونا کاهش یافته و به همین دلیل مراکز بیشتری به عنوان حوزه امتحانی در این استان درنظر گرفته شده است.

ظرفیت حوزه های امتحانی در استان اصفهان به دلیل شیوع کرونا کاهش یافته است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال 99 در 133 کد رشته در دانشگاه های استان اصفهان برگزار می گردد.

46 هزار و 610 نفر از داوطلبان کارشناسی ارشد حوزه امتحانی خود را شهر های استان اصفهان معین نموده اند که از این تعداد 54 درصد را زنان و 64 درصد را مردان تشکیل می دهند.

آزمون کارشناسی ارشد در استان اصفهان به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم امکان استفاده 100 درصدی از ظرفیت دانشگاه ها، در 13 حوزه امتحانی در شهر های اصفهان، کاشان، نجف آباد، شاهین شهر و گلپایگان برگزار می گردد.

ورود داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد به حوزه امتحانی در استان اصفهان با ماسک و تب سنجی صورت می گیرد و از ورود داوطلبان بدون ماسک جلوگیری خواهد شد. سرویس های حمل و نقل داوطلبان در سطح دانشگاه نیز فعالیت گسترده تری خواهند داشت و از حضور تعداد زیادی از داوطلبان در این سرویس ها جلوگیری می گردد.

همچنین براساس اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه اصفهان، همه حوزه های امتحانی قبل از برگزاری آزمون و بلافاصله پس از اتمام آزمون ضدعفونی می شوند و بازرسی بدنی از داوطلبان صورت نمی گیرد.

حوزه های امتحانی اصفهان از دریافت هرگونه وسایل اضافی داوطلبان معذور هستند و به همین دلیل به آنان توصیه می گردد که به جز موارد اشاره شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق هویتی، وسایل دیگری همراه نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 518

به "ظرفیت حوزه های امتحانی در استان اصفهان به دلیل شیوع کرونا کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت حوزه های امتحانی در استان اصفهان به دلیل شیوع کرونا کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید