طرح نظارتی شب یلدا به وسیله تعزیرات حکومتی شروع شد

به گزارش لنجان بلاگ، مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از اجرای طرح نظارتی یلدا از 20 آذرلغایت یکم دی امسال با همکاری دستگاه های نظارتی اطلاع داد.

طرح نظارتی شب یلدا به وسیله تعزیرات حکومتی شروع شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن عسکری، مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: با عنایت به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضا از سوی مصرف نمایندگان برای خرید میوه، خشکبار و شیرینی و ضرورت نظارت بر بازار کالا های مزبور و بعلاوه بر اساس مصوبات شورای تحول سازمان، طرح نظارتی یلدا از امروز (20 آذرماه) شروع و تا یکم دی ماه با همکاری دستگاه های نظارتی ادامه دارد.

عسکری، اضافه کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان، موضوع نظارت بر بازار کالا های اساسی در دستور کار گشت های مشترک قرار گرفته و با هماهنگی سایر دستگاه های نظارتی استان، نسب به بازدید ها میدانی از اصناف مذکور و برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی علی الخصوص گران فروشی، اقدام نمایند.

وی توضیح داد: هموطنان می توانند شکایات خود را به وسیله سامانه اینترنتی T 135.ir و یا شماره تماس 135 سازمان تعزیرات و شماره تماس 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش و پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1383

به "طرح نظارتی شب یلدا به وسیله تعزیرات حکومتی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نظارتی شب یلدا به وسیله تعزیرات حکومتی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید