سوادکوهی: درباره وزن آینده ام بلاتکلیف هستم، برنامه قطعی اتحادیه جهانی بیاید تصمیم می گیرم

به گزارش لنجان بلاگ، نفر سوم وزن 79 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: اگر مسابقات جهانی 2020 برگزار گردد، طبیعتاً باید در 79 کیلوگرم بمانم، اما اگر رقابت های جهانی برگزار نگردد، باید در خصوص وزن المپیکی تصمیم بگیرم.

سوادکوهی: درباره وزن آینده ام بلاتکلیف هستم، برنامه قطعی اتحادیه جهانی بیاید تصمیم می گیرم

علی سوادکوهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص پیگیری تمرینات خود در مازندران گفت: گاهی روزی یک جلسه و گاهی نیز روزی دو جلسه در جویبار و بابل تمرین می کنم، چون در ساری حریف تمرینی ندارم. واقعاً از این شرایط خسته شده ایم. امیدوارم زودتر کرونا تمام گردد و بتوانیم تمرینات را در شرایط نرمال برگزار کنیم.

آزادکار کشورمان که سال گذشته تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی کرد، ادامه داد: بعد از اینکه در جام تختی اول شدم، با تیم ملی به دهلی رفتم و آنجا مدال برنز گرفتم.

وی در خصوص اینکه میخواهد برای المپیک به یک وزن بالاتر برود یا پایین تر، گفت: وزنم که زیاد نیست. در حالت طبیعی 81 یا 82 کیلوگرم هستم. حالا نمی دانم باید چه کار کنم. برای برگشتن به 74 کیلوگرم مسئله ای ندارم، ضمن اینکه می توانم در وزن 86 کیلوگرم هم کشتی بگیرم، اما هنوز معلوم نیست که مسابقات دنیای برگزار گردد و یا در سال 2020 مسابقه ای نداشته باشیم. فکر می کنم آبان ماه مسابقات امیدهای دنیا را داشته باشیم و شرایط سنی ام به حضور در این رقابت ها می خورد.

سوادکوهی در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی نیز توضیح داد: ما که بلاتکلیف هستیم. اگر مسابقات دنیای 2020 برگزار گردد طبیعتاً باید در وزن 79 کیلوگرم بمانم، اما اگر دنیای نداشته باشیم باید در خصوص وزن المپیکی تصمیم بگیرم. باید دید اتحادیه دنیای قصد برگزاری چه مسابقاتی را دارد.

به گزارش خبرنگاران، روز پنجشبه تقویم جدید اتحادیه دنیای در اختیار کشورها نهاده شد، اما همچنان درباره برگزاری مسابقات دنیای 2020 تصمیم قطعی اتخاذ نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 462

به "سوادکوهی: درباره وزن آینده ام بلاتکلیف هستم، برنامه قطعی اتحادیه جهانی بیاید تصمیم می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوادکوهی: درباره وزن آینده ام بلاتکلیف هستم، برنامه قطعی اتحادیه جهانی بیاید تصمیم می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید