ساخت محصولی برای پیش بینی ابتلا به کرونا

به گزارش لنجان بلاگ، مدیرعامل یکی از شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت ضمن بیان مسائل ایجاد شده در دوران شیوع کرونا برای فعالیت شرکت های دانش بنیان از ساخت محصولی برای پیش بینی ابتلا به کرونا اطلاع داد.

ساخت محصولی برای پیش بینی ابتلا به کرونا

دکتر مهدی سجودی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تاثیر شیوع کرونا بر فعالیت های شرکت دانش بنیانی که وی مدیرعامل آن است، گفت: در ابتدای شیوع کرونا، هم از لحاظ عدم حضور کارکنان و بعدتر به دلیل متلاطم شدن بازار هزینه های فعالیت بالا رفت و درآمدی نداشتیم. ما سعی کردیم بازارهای متناسب با کرونا را هدف قرار دهیم. در دوران شیوع کرونا توانستیم چند محصول نوآورانه مرتبط با این بیماری فراوری کنیم که به زودی آن ها را به بازار عرضه می کنیم.

وی درباره این محصولات گفت: یکی از محصولاتی که فراوری کردیم به حوزه پایش شخصی مربوط و به یاری آن، بعضی پارامترها به صورت پیوسته از افراد اندازه گیری می گردد. سپس این ابزار هشدارهایی در مورد سلامتی به کاربران می دهد. علاوه بر آن، با هوش مصنوعی توانستیم تا حد قابل قبولی پیش بینی کنیم فرد احتمال ابتلا به کرونا را دارد یا خیر. این محصول نیز می تواند به مردم یاری کند اگر در معرض ابتلا به بیماری هستند خود را قرنطینه نمایند و یا سریع تر به سراغ روش های درمانی فرایند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان بیان نمود: اگر بتوانیم منابع مالی مورد احتیاج را تزریق کنیم، این محصولات سریع تر وارد بازار می شوند.

وی با بیان این که پیش تر محصولی فراوری نموده بودیم که به دلیل شیوع کرونا و شرایط مالی رونمایی از آن فعلا معلق شده است، درباره شرایط صادرات محصولات سلامت دانش بنیان گفت: در این شرایط نتوانستیم به دلیل مسائل ایجاد شده، صادرات رسمی داشته باشیم، اما به صورت محدود صادرات غیررسمی داشته ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 685

به "ساخت محصولی برای پیش بینی ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت محصولی برای پیش بینی ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید