دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب شد

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت طی حکمی دکتر سعید بیرودیان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران را به عنوان دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب کرد.

دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب شد

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان دبیرکمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب می شوید.

ضروری است با تشریک مساعی و بهرهگیری از نظرات صاحب نظران و کارشناسان این حوزه و استفاده از ظرفیتهای موجود، ضمن توجه به الزامات واقتضائات حوزه اخلاق در پژوهش، ساماندهی و چابک سازی اقدمات و فعالیت ها را در این حوزه با رویکرد جهادی و فسادستیزی با جدیت در دستور کار قرار دهید.

بعلاوه توجه به اسناد بالادستی و قوانین و قواعد لازم الاجرای این حوزه در عین هماهنگی حوزه های مختلف و مرتبط با فعالیت آن کمیته اجرایی مورد انتظار است.

امید است با استفاده از رویکردهای نوین و مبتنی بر مستندات و مبانی علمی، تخصصی و اصول اخلاق اسلامی در توسعه و ارتقاء فعالیت های این حوزه در ذیل توجهات خداوند متعال پیروز و مؤید باشید.

پیش از این دکتر احسان شمسی کوشکی دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی وزارت بهداشت بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1351

به "دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید