خبرنگاران حضور قدم یازدهم در جشنواره ایتالیایی

به گزارش لنجان بلاگ، تهران- خبرنگاران- انیمیشن قدم یازدهم به کارگردانی مریم کشکولی نیا به جشنواره ای در ایتالیا راه پیدا کرد.

خبرنگاران حضور قدم یازدهم در جشنواره ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی خبرنگاران از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، انیمیشن قدم یازدهم به کارگردانی مریم کشکولی نیا به بخش مسابقه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه سدیسی فورلی کشور ایتالیا راه پیدا کرد. این پویانمایی کوتاه، ششمین حضور بین المللی خود را در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه سدیسی فورلی ایتالیا تجربه می نماید.

پویانمایی 10 دقیقه و 50 ثانیه ای قدم یازدهم از تولیدات سال 1398 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است که بر اساس کتابی با همین نام نوشته زنده یاد سوسن طاقدیس ساخته شده است.

این رویداد هنری که به دنبال ارائه شناختی جدید از مولفان و فیلمسازان جوان است، با هدف ایجاد فرصت ملاقات و تبادل اطلاعات میان مخاطبان حرفه ای فیلم کوتاه در حوزه صنعت سینما و نیز جلب توجه عموم تماشاچیان و ایجاد سواد رسانه ای در نزد مخاطبان کودک و نوجوان برگزار می گردد.

با توجه به شرایط پیش آمده و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، جلسه های بحث و گفت وگو، نمایش فیلم های منتخب و دیگر برنامه ها نیز مانند دیگر رویدادها و جشنواره های بین المللی به صورت زنده و آنلاین برگزار خواهد شد.

جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه سدیسی فورلی که از سال 2004 تأسیس شده است، سال جاری از 11 تا 20 مهر 1399 برابر با 2 تا 11 اکتبر 2020 در شهر فورلی کشور ایتالیا برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 543

به "خبرنگاران حضور قدم یازدهم در جشنواره ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حضور قدم یازدهم در جشنواره ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید