جو بایدن در جریان تیراندازی در مترو بروکلین نهاده شد

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، کاخ سفید هم اکنون با انتشار بیانیه ای به حادثه تیراندازی شدید در مترو بروکلین واقع در منطقه منهتن در نیویورک آمریکا واکنش نشان داد.

جو بایدن در جریان تیراندازی در مترو بروکلین نهاده شد

در بیانیه کاخ سفید در این خصوص آمده است: رئیس جمهور در جریان آخرین تحولات مربوط به تیراندازی در مترو بروکلین واقع در نیویورک نهاده شد. کارکنان ارشد کاخ سفید در حال ارتباط با شهردار نیویورک و کمیسر پلیس برای ارائه هرگونه یاری هستند.

دقایقی پیش تعداد زیادی از مردم در ایستگاه مترو بروکلین هدف تیراندازی نهاده شده و زخمی شدند. تا کنون زخمی شدن 13 نفر در این حادثه تأیید شده و بر اساس اعلام اِسکای نیوز، 4 تَن نیز کشته شده اند.

پلیس در این خصوص اعلام نمود که نمی تواند گزارش های رسانه ای پیرامون کشف بمب های منفجر نشده در این حادثه را تأیید کند.

نیروهای امنیتی و پلیس نیویورک در آمریکا منطقه حادثه را به محاصره خود درآورده و از عبور و مرور در خیابان های اطراف آن نیز جلوگیری می نمایند.

خبرگزاری العربیه به نقل از روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در پی حادثه تیراندازی و بمب گذاری در ایستگاه مترو بروکلین در شهر نیویورک، از تعقیب یک مظنون که ماسک ضدگاز بر چهره خود دارد، اطلاع داد.

شبکه تلویزیونی راشا تودی نیز در این خصوص اعلام نمود: مظنون این حادثه فردی است که ماسک ضدگاز بر چهره خود دارد و اکنون تحت تعقیب پلیس آمریکا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1422

به "جو بایدن در جریان تیراندازی در مترو بروکلین نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن در جریان تیراندازی در مترو بروکلین نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید