جان سخت ترین لپ تاپ جهان ساخته شد

به گزارش لنجان بلاگ، شرکت پاناسونیک برای یاری به افرادی که باید در شرایط نامساعد جوی و حرفه ای کار نمایند، لپ تاپی به نام تاف بوک ساخته که جان سخت ترین لپ تاپ جهان لقب گرفته است.

جان سخت ترین لپ تاپ جهان ساخته شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، این لپ تاپ 14 اینچی تاف بوک 40 نام دارد و یک لپ تاپ تجاری مقاوم برای استفاده افرادی است که در محیط های خطرناک کار می نمایند. این لپ تاپ دارای شاسی مستحکمی از آلیاژ منیزیم با دسته داخلی و پوشش های درگاه تقویت شده با قفل است.

لپ تاپ مذکور دارای گواهی دوام MIL-STD-810 H و MIL-STD-461 H نیز هست و لذا در صورت سقوط از ارتفاع 1.8 متری آسیب نمی بیند، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مطابق با استاندارد های آی پی 66 مقاوم است و بعلاوه می تواند دما های بالا و پایین را نیز تحمل کند. مقاومت در برابر تابش خورشید و امکان استفاده در ارتفاع بالا از جمله مزایای این لپ تاپ است.

اگرچه تاف بوک 40 صفحه نمایش بزرگ تری نسبت به نسل های قبلی خود دارد، اما از وزن آن در حدود 450 گرم کاسته شده و این رقم به 3.35 کیلوگرم رسیده است. این صفحه نمایش 14 اینچی و فوق دقیق دارای روشنایی 1200 نیت برای خوانایی در فضای باز است و در آن از وب کم 5 مگاپیکسلی با قابلیت مادون قرمز برای تشخیص چهره به وسیله ویندوز هلو استفاده شده است.

این لپ تاپ مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل از نوع Core i 5 یا i 7 بوده و در آن از پردازنده های گرافیکی Iris Xe یا ای ام دی با 64 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه اس اس دی با قابلیت رمزگذاری استفاده شده است.

پشتیبانی از بلوتوث 5.1 و وای - فای 6 و سازگاری با شبکه های نسل چهارم و پنجم تلفن همراه و نیز جی پی اس از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ است. لپ تاپ مذکور با یک بار شارژ تا 36 ساعت قابل استفاده خواهد بود و قیمت آن 4900 دلار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1450

به "جان سخت ترین لپ تاپ جهان ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان سخت ترین لپ تاپ جهان ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید