تور هند: توافق هند و دولت تازه ژاپن برای همکاری در اقیانوس آرام

به گزارش لنجان بلاگ، نخست وزیران هند و ژاپن در گفتگویی تلفنی بر همکاری دو کشور برای دستیابی به منطقه آزاد در اقیانوس هند و آرام تاکید کردند.

تور هند: توافق هند و دولت تازه ژاپن برای همکاری در اقیانوس آرام

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، نخست وزیر نو ژاپن کیشیدا فومیو و همتای هندی او نارندرا مودی تأیید کردند که برای دستیابی به یک منطقه آزاد و باز اقیانوس های هند و آرام از نزدیک با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

این دو رهبر روز آدینه حدود 25 دقیقه تلفنی صحبت کردند. این اولین گفتگوی آنها از زمان روی کار آمدن کیشیدا بود.

آنها توافق کردند که روابط دوجانبه را توسعه دهند و بعلاوه تحت اتحاد موسوم به کوآد شامل ژاپن، هند، استرالیا و آمریکا همکاری نمایند.

این دو رهبر بعلاوه توافق کردند که با کوشش های یک جانبه برای تغییر وضع موجود با زور و اجبار مالی مخالفت نمایند. آنها تأیید کردند که برای دستیابی به امنیت مالی، از جمله انعطاف پذیری زنجیره تامین، همکاری های دوجانبه را تقویت خواهند کرد.

کیشیدا گفت که برنامه های هسته ای و موشکی کره شمالی تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و جهانی است. او خواهان درک و پشتیبانی برای حل مسئله ربوده شدگان ژاپنی به وسیله کره شمالی شد.

دو رهبر توافق کردند که کیشیدا باید در زمان مناسب به هند سفر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1188

به "تور هند: توافق هند و دولت تازه ژاپن برای همکاری در اقیانوس آرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: توافق هند و دولت تازه ژاپن برای همکاری در اقیانوس آرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید