برگزاری همایش تجلیل از بزرگان پزشکی ورزشی، رونمایی از اولین پزشکی که معاون سلطانی فر شد

به گزارش لنجان بلاگ، همایش تجلیل از بزرگان پزشکی ورزشی کشور در آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک برگزار گردید.

برگزاری همایش تجلیل از بزرگان پزشکی ورزشی، رونمایی از اولین پزشکی که معاون سلطانی فر شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، همایش تجلیل از بزرگان پزشکی ورزشی ایران صبح امروز با حضور بعضی از مسئولان در محل آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک برگزار گردید.

در این همایش مهدی علی نژاد سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش، تقی زاده معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش، خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و تعدادی دیگر از روسای فدراسیون ها و مسئولان حضور داشتند.

در مراسم امروز از روسای قبلی فدراسیون پزشکی ورزشی، پیشکسوتان این حوزه، صاحبان کرسی های بین المللی در بخش پزشکی ورزشی و همچنین بعضی از پژوهشگران و پزشکان و خانواده مرحوم پورکاظمی رئیس پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی تجلیل شد.

خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در این همایش با اشاره به اقدامات پزشکان در حوزه ورزشی و کسب کرسی های بین المللی گفت: قرار بود رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این مراسم حضور داشته باشد، اما به دلیل حضور در یک کلاس نیامد.

علی نژاد نیز بیان کرد: جامعه پزشکی در موفقیت های ورزش نقش ویژه ای دارد و که این باعث افتخار است. چند ماه تا المپیک باقی مانده، در این جهت تیم پزشکی ورزشی نقش پررنگی در آماده سازی ورزشکاران دارد. اتفاق اخیر برای حسن یزدانی نشان داد که تیم پزشکی توانمندی برای چنین مسائلی داریم. ما همچنین کرسی های خوبی در سطح جهان و آسیا داریم که باید مورد توجه قرار بگیرد. این برای اولین بار است که یک پزشک، معاون وزارت ورزش می گردد و باید از این فرصت استفاده کرد.

همچنین کیکاووس سعیدی گفت: تشکر از سرپرست فدراسیون که این مراسم را برگزار کرد. به سهم خودم و به نسبت از کمیته ملی المپیک از زحمات شما پزشکان تقدیر می کنم. 7 ماه تا المپیک زمان باقی مانده و امیدواریم یک کاروان خوب را به توکیو اعزام کنیم. شرایط قهرمانان و میزان آمادگی رشته ها و ورزشکاران در حال آنالیز است تا با شرایط خوبی در المپیک حضور داشته باشیم. امیدوارم با حمایت شما عزیزان به ویژه در رشته های المپیکی، بتوانیم شرایط خوبی را برای ورزشکاران داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 9

به "برگزاری همایش تجلیل از بزرگان پزشکی ورزشی، رونمایی از اولین پزشکی که معاون سلطانی فر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش تجلیل از بزرگان پزشکی ورزشی، رونمایی از اولین پزشکی که معاون سلطانی فر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید