برگزاری رویداد آخرین اصلاحات قوانین مالیاتی و راهکارهای نرم افزاری مدیریت آن در همکاران سیستم

به گزارش لنجان بلاگ، فرشید رستگار مشاور مالیاتی به همراه امیرحسین پورعلی مدیر فروش راهکاران ابری همکاران سیستم روز سه شنبه 4 خرداد ماه 1400 در یک رویداد آنلاین به بیان آخرین اصلاحات قوانین مالیاتی و راهکارهای نرم افزاری و سیستمی متناسب با آن پرداختند.

برگزاری رویداد آخرین اصلاحات قوانین مالیاتی و راهکارهای نرم افزاری مدیریت آن در همکاران سیستم

در این رویداد که با حضور بیش از 900 نفر از فعالان اقتصادیاتی و اقتصادی کسب وکارهای مختلف برگزار گردید، ابتدا فرشید رستگار به بیان مهم ترین تغییرات و اصلاحات اقتصادیاتی قانون بودجه 1400 اشاره نمود و بر لزوم آمادگی کسب وکارها برای انطباق با این قوانین تاکید نمود.

فرشید رستگار از بندهای ت، ل و ق تبصره 6 قانون بودجه سال 1400 به اسم مهم ترین اصلاحات اقتصادیاتی یاد کرد. رستگار بعلاوه به بعضی دیگر از تغییرات اقتصادیاتی در بودجه از جمله معافیت اقتصادیاتی فعالیت های مربوط به انتشارات یاری درسی و هنری، حذف معافیت اقتصادیاتی موسسات کنکور دانشگاه، حمایت از فراوری و صاحبان کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا و لزوم پرداخت اقتصادیات بر ارزش افزوده منطقه ها آزاد تجاری و صنعتی اشاره نمود.

در بخش دیگر رویداد، امیرحسین پورعلی مدیر فروش راهکاران ابری همکاران سیستم به بیان مزایای مهم استفاده از نرم افزارهای ابری برای کسب وکارها پرداخت. پورعلی به این نکته اشاره نمود که با گذشت زمان انتظارات سازمان های نظارتی اقتصادیاتی از کسب وکارها بیشتر شده و حجم داده و عملیات بیشتری را از آنها درخواست می نمایند.

به گفته مدیر فروش راهکاران ابری همکاران سیستم امروزه کسب وکارها به نرم افزارهای اقتصادی یکپارچه احتیاج دارند. این یکپارچگی فقط مربوط به اطلاعات خود نرم افزار اقتصادی نیست بلکه آنها احتیاج دارند بین اطلاعات نرم افزار اقتصادی با سایر نرم افزارها ارتباط و یکپارچگی وجود داشته باشد.

مدیرفروش راهکاران ابری، با برشمردن انواع اقتصادیات شرکت ها، چالش هایی که شرکت ها در این زمینه دارند را توضیح داد و ویژگی های یک نرم افزار اقتصادی برای حل بهینه این چالش ها را اعلام کرد.

به گفته پورعلی، معین دوره های گزارشگری اقتصادیاتی، شناسایی عملیات مشمول اقتصادیات، صدور سند کل برای تحریر دفاتر قانونی، اطمینان از عدم تغییر اطلاعات ثبت شده در دوره های گزارشگری، سهولت در تهیه صورت های اقتصادی اساسی، گزارش های متناسب برای اثبات اقتصادیات شناسایی شده و ارائه فایل های خروجی متناسب با آخرین قوانین جاری اقتصادیاتی بخشی از این ویژگی ها هستند.

پورعلی در ادامه به تشریح خروجی های مورد انتظار یک نرم افزار اقتصادی برای ارائه به نهادهای نظاراتی از جمله دفاتر روزنامه و کل، اظهارنامه عمومی، اظهارنامه آلایندگی، دیسکت اقتصادیات حقوق، دیسکت خرید و فروش فصلی و بعضی موارد دیگر پرداخت.

مدیر فروش راهکاران ابری همکاران سیستم با بیان مزایای نرم افزارهای ابری گفت: در این نرم افزارها، تامین امنیت و میزبانی اطلاعات به وسیله شرکت ارائه دهنده نرم افزار انجام می گردد. بنابراین دیگر احتیاجی به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری برای سرور، زیرساخت، شبکه و بعلاوه تامین نیروهای متخصص برای مدیریت این نرم افزارها نیست. از این رو صرفه جویی فوق العاده ای برای سازمان ها به همراه خواهد داشت.

به گفته پورعلی نرم افزارهای ابری برای شرکت هایی که پراکندگی جغرافیایی داشته و دارای شعبات مختلف هستند، بسیار کارآمد خواهد بود. چرا که از ثبت متعدد اطلاعات در چند نقطه جلوگیری می نماید. او از کم هزینه بودن نرم افزارهای ابری به اسم یک مزیت مهم دیگر یاد کرد. در سیستم های ابری مشتری می تواند بر مبنای مقدار استفاده خود از نرم افزار، حق اشتراک سالانه یا ماهانه پرداخت کند.

پورعلی در انتها از نرم افزار راهکاران ابری همکاران سیستم به اسم یک راهکار یکپارچه و جامع برای پاسخ به مسائل و احتیاجهای سازمان ها از جمله احتیاجهای اقتصادی آنها یاد کرد و به بیان ویژگی های آن پرداخت.

فیلم این رویداد را می توانید در این نشانی از وب سایت همکاران سیستم ببینید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1077

به "برگزاری رویداد آخرین اصلاحات قوانین مالیاتی و راهکارهای نرم افزاری مدیریت آن در همکاران سیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویداد آخرین اصلاحات قوانین مالیاتی و راهکارهای نرم افزاری مدیریت آن در همکاران سیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید