تور استانبول: برای شنا در استانبول کجا برویم؟

به گزارش لنجان بلاگ، آب و هوای استانبول در تابستان بسیار گرم و مرطوب است و شنا می تواند یکی از برترین تفریحات برای بهتر شدن و قابل تحمل کردن شرایط باشد. اما در استانبول برای شنا کجا باید رفت؟

تور استانبول: برای شنا در استانبول کجا برویم؟

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

همه افرادی که چه به صورت شخصی و چه در قالب تور ترکیه، در تابستان به استانبول سفر نموده اند، می دانند که چقدر حرارت و رطوبت هوا می تواند غیرقابل تحمل باشد. البته تابستان از فصل های پرگردشگر استانبول است و بیشتر گردشگران این فصل را برای رزرو تور استانبول انتخاب می نمایند. با این حال بیشتر استخرها و سواحل نزدیک شهر می تواند راه را برای مقابله با گرمای هوا باز کند. اما برترین مکان ها برای شنا کردن و فرار از گرما در استانبول کجا است؟

برترین استخرهای روباز در ارتفاع

بعضی از برترین هتل های استانبول استخرهای روباز در پشت بام شان دارند که برای شنا و تماشا منظره ها زیبایی از شهر فوق العاده است.

اگر در بخش آسیایی شهر اقامت دارید، به هتل Wyndham Istanbul بروید که مشرف به قایق هایی است که در کالامیش مارینا لنگر انداخته اند. استخر این هتل منظره فوق العاده زیبایی بر این تفرجگاه ساحلی و دریای آبی دارد و شما می توانید تمام طول روز را از نور آفتاب، شنا و بعضی از غذاهای خوشمزه هتل لذت ببرید.

یکی دیگر از استخرهای بزرگ روی بام در بخش آسیایی استانبول، استخر DoubleTree هتل هیلتون استانبول در محله مدا (Moda) است. اینجا می توانید علاوه بر شنا، از دورنمای فوق العاده عالی لذت ببرید؛ این استخر منظره زیبایی رو به جزایر استانبول دارد. اگر شما در بخش اروپایی شهر اقامت دارید و ترجیح می دهید استخر کمی نزدیک به مرکز شهر باشد، به مارمارا تکسیم (Marmara Taksim) بروید که مشرف بر میدان تکسیم است. محیط این استخر کاملا آرام و به دور از شلوغی و هرج و مرج این میدان است.

برترین سواحل

اگر دوست ندارید به استخر بروید، می توانید به سواحل شهر بروید. اگرچه توصیه نمی گردد در تنگه بسفر که استانبول را به دو قسمت تقسیم می نماید شنا کنید، اما می توانید سری به بیرون شهر بزنید و از سواحل زیبای شمال استانبول لذت ببرید. تفرجگاه ساحلی Uzunya Beach Club و رستوران فوق العاده آن برای خانواده ها محیطی بسیار مناسب است. ساحل BURC نیز برای کسانی که به فعالیت های ورزشی پرهیجان علاقه مند هستند و دوست دارند کایت بردینگ یا والیبال ساحلی را تجربه نمایند، مکانی فوق العاده است.

آغاز تابستان، آغاز فصل پرکار ساحل سوما (Suma Beach)، پرطرفدارترین ساحل شهر، است. این ساحل همان جایی است که بچه ها تمام طول روز را در ساحل بازی می نمایند و خانواده ها از اجرای موسیقی زنده لذت می برند. بعد از غروب خورشید نیز زیر درختان بنشینید و لحظات آرامش بخشی تجربه کنید.

برترین سواحل جزایر شهر

لیست سواحل استانبول بدون نام بردن از جزایر پرنسس (Princes Islands) کامل نمی گردد. اگر ماشین ندارید، این جزایر یکی از برترین گزینه ها برای شنا در دریا به شمار می رود. با کشتی مسافربری به بویوک آدا (Buyukada) بروید و با پرداخت هزینه ورودی کم، روز خود را در یکی از چندین کلوپ ساحلی، زیر چترها و تخت های ساحلی بگذرانید.

اگر در پی سواحل دورافتاده تر هستید، به سمت Burgazada بروید، جایی که سواحل شنی به میزان بویوک آدا شلوغ و پرازدحام نیست.

آخرین مکان پیشنهادی ما به شما که قطعا یکی از برترین ها است، جزیره صدف (Sedef Island) است. برای رسیدن به این جزیره ابتدا باید با کشتی مسافربری به بویوک آدا بروید و سپس با کشتی دیگری راهی جزیره صدف شوید. با این حال بازدید از این جزیره بسیار ارزشمند است، چون تفرجگاه ساحلی Elio Sedef beach club، رستوران و بار آن باعث می گردد که حس کنید در یکی از شهرهای ساحلی مثل بدروم یا چشمه هستید، نه در فاصله یک ساعتی از استانبول. Elio Sedef بعلاوه وسایل نقلیه وی آی پی نیز دارد که مهمانان خود را با آن ها برمی گردانند.

جاهایی را که برای شنا در استانبول معرفی کردیم، فقط بخش کوچکی از لذت سفر به این شهر را نمایان می نماید. استانبول جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که در سراسر شهر پراکنده اند. شما می توانید لیست کاملی از جاهای تماشای استانبول را در خبرنگاران مشاهده کنید و به اطلاعاتی مثل موقعیت مکان روی نقشه، آدرس دقیق و شماره تماس، تصاویر و بعلاوه جاذبه های رایگان این کشور دسترسی داشته باشید.

منبع: کجارو / wallpaperaccess.com / theculturetrip.com
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1312

به "تور استانبول: برای شنا در استانبول کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: برای شنا در استانبول کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید