بازپس گیری ورزشگاه و ورزشگاه 5 هزار نفری از متصرفان

به گزارش لنجان بلاگ، با بازپس گیری ورزشگاه و ورزشگاه 5هزار نفری شهید باکری از متصرفان، شرایط استفاده از آن در آینده ای نزدیک با تعرفه دولتی برای عموم شهروندان فراهم می گردد.

بازپس گیری ورزشگاه و ورزشگاه 5 هزار نفری از متصرفان

خبرنگاران-زهرا بلندی: استادیوم شهید باکری به عنوان دومین استادیوم عظیم منطقه19 و یکی از عظیم ترین پروژه های مشارکتی شهرداری در سال1389 مورد بهره برداری نهاده شد. این مجموعه 16هزارمترمربعی دارای زمین چمن طبیعی استاندارد، سالن های بدنسازی، سالن ورزش های رزمی، پیست دو و میدانی، صندلی ویژه تماشاگران و رختکن است که نقش بسزایی در افزایش سرانه ورزشی منطقه داشته است.

شهردار ناحیه3 منطقه19 در این باره گفت: این مجموعه توسط شهرداری منطقه برای بهره برداری عموم شهروندان به شخص حقوقی واگذار شده بود، اما متأسفانه وی بدون تنظیم قرارداد و عدم رعایت تشریفات قانونی و اخذ نظریه و تأیید کارشناسان رسمی دادگستری و شهرداری تهران، استادیوم را به چندین بهره بردار به صورت توافقی واگذار نموده بود.

سید محمدجواد هاشمی به صدور دستور قضایی از سوی معاون دادستان تهران برای تخلیه استادیوم اشاره نموده و گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر تحویل همه اماکن ورزشی به سازمان ورزش، طی چند نوبت به متصرفان اخطار داده شده بود که در نهایت با هماهنگی های اجرا شده با نیروی انتظامی و عوامل و نیروهای یگان حفاظت شهرداری منطقه، این مجموعه بعد از 5سال مجدداً به شهرداری عودت داده شد.

هاشمی از شروع فعالیت مجدد این مجموعه بعد از مهار ویروس کرونا اطلاع داد و گفت: اکنون مجموعه نیازمند بازسازی است و بعد از نابودی ویروس کرونا فعالیت خود را زیرنظر سازمان ورزش با تعرفه های دولتی شروع خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 361

به "بازپس گیری ورزشگاه و ورزشگاه 5 هزار نفری از متصرفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازپس گیری ورزشگاه و ورزشگاه 5 هزار نفری از متصرفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید