افزایش خودکشی در تفنگداران آمریکایی بازگشته از جنگ عراق و افغانستان

به گزارش لنجان بلاگ، فرمانده سابق تفنگداران دریایی آمریکا از افزایش خودکشی در بین تفنگداران دریایی آمریکا بویژه شرکت کنندگان در جنگ علیه عراق و افغانستان اطلاع داد.

افزایش خودکشی در تفنگداران آمریکایی بازگشته از جنگ عراق و افغانستان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، متیو هو فرمانده سابق تفنگداران دریایی آمریکا با اشاره به جراحت اخلاقی ناشی از احساس گناه در بین تفنگداران دریایی گفت: براساس اطلاعات کهنه سربازان، حدود 30 درصد از کهنه سربازان آمریکایی اقدام به خودکشی نموده اند و میزان خودکشی در بین کهنه سربازان در عراق و افغانستان حدود 10 برابر بیشتر از موارد خودکشی در بین غیرنظامیان است.

هیو اضافه نمود: مشکل به هنگام حضور کهنه سربازان در میدان جنگ واضح نیست اما با بازگشت آنها به کشور افزایش می یابد و فرد از کابوس و قطع روابط شخصی با خانواده و جامعه و ناتوانی در خوابیدن رنج می برد.

وی توضیح داد: حدود 6200 نفر از نیروها بین سال های 2014 تا 2017 میلادی اقدام به خودکشی کردند و این آمار رو به افزایش است.

هیو گفت: 6000 هزار مورد خودکشی نیروهای ارتش از سال 2008 میلادی روی داده است و مشکل این است که توجه کافی به شرایط روحی و روانی 70 درصد نیروهای ارتش نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 393

به "افزایش خودکشی در تفنگداران آمریکایی بازگشته از جنگ عراق و افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خودکشی در تفنگداران آمریکایی بازگشته از جنگ عراق و افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید