10 شخصیت مکمل دنیای سینمایی مارول که شایسته فیلم اختصاصی هستند

به گزارش لنجان بلاگ، دنیای سینمایی مارول در بیشتر موارد فیلم های اختصاصی خود را برای قهرمانان شاخصی مانند مرد آهنی، ثور و کاپیتان آمریکا می سازد اما اگر کاراکترهای مکمل نیز به اندازه کافی محبوب باشند، می توانند فیلم های اختصاصی خود را داشته باشند و این موضوع چیز عجیبی نیست. تی چالا، ناتاشا رومانوف و سم ویلسون همگی به عنوان شخصیت های مکمل قبل از ساخت فیلم های اختصاصی خود معرفی شدند.

10 شخصیت مکمل دنیای سینمایی مارول که شایسته فیلم اختصاصی هستند

اگر کاربران ردیت مسئولیت استودیوی مارول را بر عهده داشتند، شخصیت های مکمل از باکی بارنز گرفته تا والکری و هاوارد داک و نگهبانان کهکشان همگی در آثار اختصاصی خود نقش آفرینی می کردند.

10. هنک پیم و جانت ون داین

استودیوی مارول ماجراجویی های زیادی را با مرد مورچه ای (اسکات لنگ) و زنبورک (هوپ ون داین) به تصویر کشیده است. فیلم بعدی آن ها فاز پنجم را در سال 2023 آغاز می کند اما بسکمک از طرفداران دوست دارند پیش درآمدی با حضور مرد مورچه ای و زنبورک اصلی، هنک پیم و جانت ون داین تماشا کنند.

یکی از کاربران می گوید: اگر من جای عوامل سازنده بودم بازیگران نقش سنین جوانی این شخصیت ها را تغییر می دادم. فناوری جوان سازی و تغییر سن خوب است اما نتیجه این تکنولوژی بر نیک فیوری در کاپیتان مارول چندان جالب نبود و حتی اگر بازیگران جوان تر به نظر برسند، باز هم مانند جوانان نیستند. شاید بهتر باشد صرفا از صدای مایکل داگلاس و میشل فایفر در برخی مواقع بر روی تصاویر استفاده کنید اما به هر حال آن ها نباید کاملا در فیلم حضور داشته باشند.

9. باکی بارنز

بسکمک از افراد پس از رستگاری باکی در شاهین و سرباز زمستان، می خواهند یک فیلم اختصاصی با حضور وی ببیند. باکی برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان واقعی باید یک ماجراجویی مستقل در قالب نسخه ابرقهرمانی خود داشته باشد.

یکی از کاربران ردیت پیشنهاد جالبی برای او دارد: او می تواند با فردی مانند یلنا یا آیو همکاری کند و هم چنین عوامل مارول می توانند از شخصیت هایی مانند کوبیک یا زولا استفاده کنند و یک فیلم اکشن سرگرم کننده بسازند.

8. وانگ

وانگ نقش بسیار مهم تری را در فاز چهار دنیای سینمایی مارول بر عهده گرفته است. او جادوگر عالی رتبه زمین 616 شد و شانگ چی را به سایر انتقام جویان معرفی و به دکتر استرنج برای نجات آمریکا چاوز از دست اسکارلت ویچ کمک کرد.

به نظر یکی از کاربران، وانگ پس از ایفای نقش مکمل در بسکمک از ماجراجویی های ابرقهرمانان دیگر، شایسته یک فیلم اختصاصی برای خودش است.

7. سه جنگجو

سه جنگجو همیشه در فیلم های اختصاصی ثور به شدت مورد توجه قرار می گرفتند و در نهایت به طور غیر رسمی کشته شدند. یکی از کاربران اعتقاد دارد که مارول می تواند فیلمی برای این سه جنگجو بسازد که البته پیش درآمد یا بازخوانی مرگ آن ها نباشد.

او می گوید: این فیلم می تواند مربوط به سرگذشت آن ها در والهالا باشد و ما شاهد ماجراجویی این سه نفر در زندگی پس از مرگ آسگاردی خواهیم بود و چیزهای بیشتری درباره هر یک از آن ها متوجه می شویم. شرور داستان هم می تواند کال، برادر اودین باشد. این سه نفر می خواهند اودین را پیدا و او را وادار کنند که دوباره مردمش را رهبری کند اما متوجه می شوند که اودین راه خود را در پیش گرفته و اکنون باید بدون او به جهت خود ادامه دهند. این روایت می تواند والهالا را پس از نمایش این دنیا در عشق و تندر، عمیق تر بررسی کند.

6. هاوارد داک

هاوارد داک هشت سال پیش در صحنه پس از تیتراژ اولین فیلم نگهبانان کهکشان به دنیای سینمایی مارول معرفی شد. به نظر می رسید که قرار است یک اسپین آف با صداپیشگی ست گرین از کاراکتر وی ساخته شود اما فعلا خبری نیست و حضور او به همان صحنه خاص محدود می شود.

به نظر یکی از کاربران ردیت هاوارد باید فیلم اختصاصی خودش را در دنیای سینمایی مارول داشته باشد. او پس از تلاشی فاجعه بار برای ساخت فیلمش در دهه 80 میلادی، سزاوار اقتباسی وفادارانه تر با شخصیتی جالب و رویکردی متفاوت نسبت به ژانر تخیلی است و کمیک بوک او می تواند به خوبی به روایت داستانش کمک کند.

5. والکری

والکری با بازی تسا تامپسون در فیلم ثور: عشق و تندر به حاشیه رفت. قدرت های فوق العاده، جستجوگری، عشق و مسئولیت های او به عنوان پادشاه نیو آسگارد همگی مورد بررسی قرار گرفتند اما هرگز عمیقا به آن ها پرداخته نشده است.

به نظر یکی از کاربران: مارول باید یک ماجراجویی فانتزی و کیهانی با او و در دفاع از نیو آسگارد در قالب مبارزاتی در این قلمرو بسازد.

4. نیک فیوری

نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون، بالاخره قرار است در مینی سریال تهاجم مخفی دیزنی پلاس در مرکز داستان قرار گیرد اما چیزهای زیادی درباره گذشته او وجود دارد که دنیای سینمایی مارول هنوز آن ها را پوشش نداده است.

یکی از کاربران ردیت فکر می کند که فیوری برای پر کردن شکاف های داستان اصلی خود به یک فیلم اختصاصی نیاز دارد. ظاهر پیر کاپیتان مارول چندان جالب نبود و استودیوی مارول شاید مجبور شود از بازیگر جوان تری برای بازی در نقش فیوری در اولین روزهای زندگی کاری و جاسوسی او استفاده کند.

3. مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد و ونوم تام هاردی

جنجال های چنددنیای، مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد (که کار ناتمامی پس از لغو فرانچایز اختصاصی خود دارد) و تام هاردی ونوم (که فرانچایز اختصاصی خودش به شدت به مرد عنکبوتی نیاز دارد) را وارد دنیای سینمایی مارول کرد.

به نظر یکی از کاربران، مارول می تواند با یک تیر دو نشان بزند: ونوم تام هاردی باید در مقابل یک حریف قدرتمند قرار بگیرد، مگر نه؟ آن ها باید یک فیلم درباره مبارزه ونوم در برابر مرد عنکبوتی با بازی گارفیلد بسازند و سپس شاید این دو نفر در ادامه با یک دیگر همکاری کنند.

2. هرکول

یکی از صحنه های پس از تیتراژ ثور: عشق و تندر طرفداران دنیای سینمایی مارول را با هرکول آشنا کرد که برت گلدشتاین نقش او را بازی می کرد. یکی از کاربران معتقد است که نسخه مارول از هرکول گزینه مناسبی برای قالب سینمایی است و می تواند فیلم اختصاصی خودش را داشته باشد.

صحنه پس از تیتراژ عشق و تندر یک خط داستانی را ایجاد می کند که در آن هرکول در پی ثور است تا انتقام اقدامات او برای گرفتن جان زئوس را بگیرد. اما جدای از این موارد یک فیلم اختصاصی می تواند خلا داستان پس زمینه وی را پر کند.

1. نگهبانان کهکشان اصلی

استاکار اوگورد و تیم اصلی نگهبانان برای یک ماجراجویی احتمالی در آینده در یکی از صحنه های پس از تیتراژ متعدد نگهبانان کهکشان 2 ظاهر شدند. کاربری از ردیت می گوید: این گروه از سارقان و اراذل و اوباش می توانند در ادامه در برابر دشمنان قدیمی خود صف آرایی کنند.

او در ادامه توضیح داد: ما می توانیم شاهد ماجراجویی های بیشتر این تیم و استاکار و دوستی آن ها با یوندو باشیم. این فیلم از نظر لحن و ریتم بسیار متفاوت خواهد بود و تاکید بیشتر بر موضوعات گذشته، تجربه خاصی برای طرفداران رقم می زند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1501

به "10 شخصیت مکمل دنیای سینمایی مارول که شایسته فیلم اختصاصی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شخصیت مکمل دنیای سینمایی مارول که شایسته فیلم اختصاصی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید