استاد دانشگاه اسفراین و دانشگاه جیائوتنگ چین کتاب مشترک تالیف کردند

به گزارش لنجان بلاگ، پژوهش دانشیار گروه مهندسی مکانیک مجتمع آموزش اسفراین با پرفسور Dengwei Jing استاد تمام گروه مهندسی شیمی دانشگاه شیان جیائوتنگ چین به چاپ کتابی منتهی شد.

استاد دانشگاه اسفراین و دانشگاه جیائوتنگ چین کتاب مشترک تالیف کردند

با هزینه سفر به عمان با تور از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پژوهش مشترک محمد حاتمی، دانشیار گروه مهندسی مکانیک مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با پرفسور Dengwei Jing استاد تمام گروه مهندسی شیمی دانشگاه شیان جیائوتنگ کشور چین به چاپ کتابی با عنوان نانوسیالات تحلیل ریاضیاتی، عددی و آزمایشگاهی در انتشارات مطرح الزویر در سال 2020 منتهی شد.

محمد حاتمی، عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در توضیح این پژوهش گفت: این کتاب شامل 6 فصل و با عنوان های معرفی نانوسیالات، تحلیل ریاضی نانوسیالات، تحلیل عددی نانوسیالات، تحلیل آزمایشگاهی نانوسیالات، نانوسیالات در محیط های مختلف و کاربرد های نانوسیالات می باشد.

وی اضافه نمود: در این کتاب کاربرد های مختلف نانوسیالات از جمله سرمایش و گرمایش، مهندسی هسته ای، انرژی های نو و انرژی خورشیدی، کاربرد در صنایع نفت (محیط های متخلخل)، کاربرد در محیط های مغناطیسی و ... آنالیز شده است و برای پژوهشگرانی که در صنایع ذکر شده فعالیت دارند و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی کتابی ارزنده و مفید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 144

به "استاد دانشگاه اسفراین و دانشگاه جیائوتنگ چین کتاب مشترک تالیف کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد دانشگاه اسفراین و دانشگاه جیائوتنگ چین کتاب مشترک تالیف کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید