احتمال وقوع بهمن، هوای این شهرها آلوده می گردد

به گزارش لنجان بلاگ، یک کارشناس سازمان هواشناسی به آنالیز شرایط جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

احتمال وقوع بهمن، هوای این شهرها آلوده می گردد

میزان: کبری رفیعی، در مورد آخرین شرایط آب وهوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز و فردا برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می گردد که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت است.

وی ضمن اشاره به اینکه سامانه بارشی روز سه شنبه از سمت مرزهای غربی وارد کشور می گردد، ادامه داد: طی این روز مناطقی واقع در شمال غرب، غرب و به تدریج دامنه های زاگرس و البرز مرکزی تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرند.

این کارشناس سازمان هواشناسی اضافه نمود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه در مناطق غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید رخ می دهد و در مناطقی از استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

رفیعی اظهار کرد: طی این مدت وزش باد گرم جنوبی را در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل داریم که این شرایط سبب ذوب برف و احتمال وقوع بهمن می گردد.

وی با بیان اینکه آب های خلیج فارس از سه شنبه تا پنجشنبه مواج و متلاطم است، در مورد آخرین شرایط جوی پایتخت شرح داد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری است و غبار محلی دارد و فردا هم شرایط جوی این شهر به همین ترتیب خواهد بود؛ حداکثر دمای امروز پایتخت به 19 درجه می رسد و حداقل دما در مهر آباد 8 درجه بالای صفر است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 868

به "احتمال وقوع بهمن، هوای این شهرها آلوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال وقوع بهمن، هوای این شهرها آلوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید