شروع فعالیت حضوری 28 کارگاه کانون پرورش فکری در ایلام

به گزارش لنجان بلاگ، خبرنگاران/ایلام سرپرست کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام از شروع فعالیت حضوری 28 کارگاه در استان اطلاع داد.

شروع فعالیت حضوری 28 کارگاه کانون پرورش فکری در ایلام

محمدرضا رستم پور در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پس از این که از مهر سال جاری مراکز کانون ایلام هم زمان با کشور فعالیت های حضوری خود را ازسر گرفتند،28 کارگاه تخصصی و شهریه ای نیز در آبان ماه جاری امکان حضوری شدن یافتتد.

وی با بیان اینکه فعالیت های مجازی و کارگاههای مجازی برای آن دسته از بچه های که امکان حضور در مراکز را ندارند همچنان فراهم است، توضیح داد: کارگاههای تخصصی و عمومی برای علاقه مندان در فصل پاییز به صورت حضوری برگزار می شوند.این در حالی است که هم زمان به صورت حضوری برای بچه ها ونوجوانان حضور یافته برگزار خواهند شد و به صورت برخط (آنلاین) نیز برای کسانی که در خانه حضور دارند اجرا می گردد.

سرپرست کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اسالت توضیح داد: در فصل جاری پاییز کانون ایلام تعداد 36 کارگاه تخصصی فراخوان داد که 28 کارگاه آن امکان برگزاری پیدا نموده اند و از 7 آبان فعالیت خود را شروع نموده اند.

اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو رستم پور ادامه داد:مرکز فرهنگی،هنری در سراسراستان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد.

که این روزها تمامی فعالیت های شصت و چهار گانه آن هم زمان هم به صورت مجازی و هم حضوری انجام می گیرد به شکلی که در 18 مرکز ثابت آن در سراسر استان هر مرکز با فعالیت فرهنگی ،ادبی،هنری در فضای مجازی و حضوری به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند.

وی ادامه داد: علاوه براین ها بیش از 8 انجمن مجازی و 109 کارگاه مجازی با فعالیت های 64 گانه نیز با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی،چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند.

سرپرست کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام ادامه داد: درفصل جاری پاییز کانون استان ایلام علاوه بر فعالیت های مراکز ثابت در کارگاههای عمومی،در سایت kpf ،تعداد 28 کارگاه تخصصی را به صورت برخط و شهریه ای درحال برگزاری دارد.

رستم پور گفت:در کارگاههای تخصصی یک رشته از فعالیت های فرهنگی،ادبی،هنری مانند شعر،داستان،قصه گویی،کاردستی،نقاشی،عکاسی، نمایش و.. .به صورت تخصصی و دوره ای در جلسه دنبال می گردد و در سرانجام نیز بچه ها و نوجوانان شرکت نماینده گواهی نامه دریافت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1239

به "شروع فعالیت حضوری 28 کارگاه کانون پرورش فکری در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت حضوری 28 کارگاه کانون پرورش فکری در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید