یوونتوس - بارسلونا، جدال بحران زده ها در تورین

به گزارش لنجان بلاگ، در حساس ترین ملاقات این هفته از لیگ قهرمانان یوونتوس در خانه پذیرای بارسلوناست؛ دو تیمی که شرایط چندان خوبی ندارند.

یوونتوس - بارسلونا، جدال بحران زده ها در تورین

به گزارش خبرنگاران، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 ملاقات، امشب (چهارشنبه) هفته دوم خود را به سرانجام خواهد رساند.

گروه 5

کراسنودار - چلسی

سویا - رن

هر دو ملاقات این گروه در هفته نخست با تساوی به سرانجام رسید و به همین خاطر همه چیز برابر است و شانس تیم ها برای صعود مساوی است. چلسی که در هفته های اخیر متزلزل ظاهر شده در روسیه مهمان کراسنودار است تا بتواند به فرایند پیروزی برگردد. شاگردان لمپارد این هفته در لیگ برتر برابر چلسی به تساوی رسیدند. در دیگر ملاقات سویا در خانه پذیرای تیم رن خواهد بود.

گروه 6

بوروسیادورتموند - زنیت

بروخه - لاتزیو

دورتموند بعد از باخت مقابل لاتزیو در خانه زنیت بحران زده را پیش رو دارد که سردار آزمون را در اختیار ندارد و سرگئی سماک، سرمربی این تیم نیز به دلیل کسب نتایج ضعیف در آستانه اخراج است. ارلینگ هالند که تا به امروز 11 گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است، در این فصل در 8 بازی 7 گل به ثمر رسانده و امید اول گلزنی تیمش خواهد بود.

لاتزیو در ملاقات دیگر این گروه باید به ملاقات بروخه بلژیک برود تا بتوند در صورت فزونی در این ملاقات صندلی خود را در صدر جدول استحکام بخشد. بیانکوچلستی که از بازگشت چیرو ایموبیله روحیه گرفته است بعد از فزونی برابر دورتموند توانست بولونیا را نیز شکست دهد که ایموبیله دارنده کفش طلای فصل قبل فوتبال اروپا یک گل به ثمر رساند.

گروه 7

یوونتوس - بارسلونا

فرانس واروش - دیناموکیف

در یکی از حساس ترین ملاقاتهای این هفته از رقابت ها یوونتوس در خانه به ملاقات بارسلونا می رود. دو تیم در شرایط مطلوبی قرار ندارند. یوونتوس در غیاب کریستیانو رونالدو شرایط دشواری را تجربه نموده است و در رده پنجم جدول رده بندی لیگ قرار گرفته است. در طرف مقابل نیز بارسلونا ال کلاسیکو را باخته و این تیم نیز در شرایط خوبی نیست. این ملاقات دویستمین ملاقات یوونتوس در تاریخ لیگ قهرمانان است و در صورت فزونی در آن به صدمین برد خود در این لیگ خواهد رسید.

بارسلونا و رونالد کومان به دنبال پشت سر گذاشتن حادثه تلخ شکست در ال کلاسیکو هستند و کار سختی برای شکست دادن تیم آندره آ پیرلو دارند.

گروه 8

باشاک شهیر - پاری سن ژرمن

منچستریونایتد - لایپزیگ

پاریس در هفته اول شکست شوک آوری را برابر یونایتد در دقایق سرانجامی متحمل شد و این نشان داد نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان آماده نیست، حتی با وجود نیمار و کیلیان ام باپه. با این حال بعید به نظر می رسد که پاریس نتواند برنده این ملاقات باشد.

منچستریونایتد در دیگر ملاقات در خانه پذیرای لایپزیگ 3 امتیازی است. جدال دو تیم برنده می تواند حساسیت زیادی در اولدترافورد داشته باشد. یونایتد با سولسشایر برابر چلسی به تساوی بدون گل رسید تا نتواند فرایند نتایج بد خود در خانه را جبران کند. حالا تیم سولسشایر به دنبال این است که بتواند اولین برد خود را در این فصل در خانه جشن بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 653

به "یوونتوس - بارسلونا، جدال بحران زده ها در تورین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس - بارسلونا، جدال بحران زده ها در تورین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید