کشتی اولویت اول ورزش ایران است

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد در مراسم رونمایی از سند راهبردی کشتی در جمع خبرنگاران گفت: در ایران سال پایانی برنامه ششم را می خواهیم آغاز کنیم و سال 1401 برنامه هفتم آغاز می گردد. 30 سال است نگاه برنامه ای دنبال می گردد و در فدراسیون های ورزشی نیز برنامه های 4 ساله پیاده می گردد. اینکه فدراسیون کشتی برنامه 8 ساله نوشته اتفاق خوبی است و هدف گذاری نیز دقیق و درست است که نشان می دهد کارشناسی اجرا شده است. انصافا این سند استانداردهای یک برنامه راهبردی را رعایت نموده است.

کشتی اولویت اول ورزش ایران است

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش اضافه نمود: اگر چشم انداز و برنامه نداشته باشیم به روزمرگی می افتیم و هیچوقت نمی توان شما را سنجش کرد چرا که نقشه راهی نیست که بدانیم ایا انحرافی بوده یا خیر. سازمانی که بخواهد روزمرگی کار را جلو ببرد به برنامه تن نمی دهد. نباید سند پس از زمانی فراموش و روی طاقچه گذاشته گردد. خیلی برنامه ها در کشور نوشته شده اما اجرایی نشده است. حتما دبیر و همکارانشان با عزمی که دارند به این موارد توجه جدی دارند. فدراسیون کشتی از انجا که متولی ورزش ملی که ریشه در آیین و تاریخ ما دارد وظیفه سنگینی در بحث قهرمانی و حتی فرهنگی دارد. ما روزی قهرمان دنیا و المپیک بودیم اما امروز افت کردیم و این توانایی را داریم که به صندلی سابق برسیم. دبیر درست می گوید برند کشتی افت نموده است. رشته دیگری مثل فوتبال اقتصاد بهتری داشته باشد چون برند بهتری در کشور دارد. این برنامه به ارتقای برند کشتی یاری می نماید و آثار مالی برای کشتی گیران خواهد داشت.

وی ادامه داد: دبیر یک تنه ایستاد و لیگ را در این شرایط سخت برگزار کرد. امیدوارم کشتی به صندلی شایسته ای که دارد برسد. متناسب با این شرایط، این ساختار طراحی شده می تواند کشتی ایران را به اهداف خود برساند و شاید این برنامه 8 ساله در خاتمه مدیریت 4 ساله دبیر به بخش قابل توجهی از اهدافش برسد. فدراسیون کشتی انصافا یک فدراسیون پرکار است. وزارت ورزش در کنار فدراسیون کشتی است. با صدای بلند می گویم اولویت اول ورزش قهرمانی ما کشتی است. وقتی پرچم کشور بالا می رود و سرود ملی ما نواخته می گردد و کشورهای قدرتمند پایین تر از ما می ایستند کار بسیار بزرگی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 806

به "کشتی اولویت اول ورزش ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی اولویت اول ورزش ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید