کارگاه همتایابی بین المللی حوزه نانو الیاف برگزار می گردد

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر امیر گلرو در دومین کارگاه همتایابی بین المللی حوزه نانو الیاف در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برای این کارگاه بین المللی 70 پروپزال ارسال شد که 40 پروپزال مورد پذیرش اولیه قرار گرفتند.

کارگاه همتایابی بین المللی حوزه نانو الیاف برگزار می گردد

وی اضافه کرد: سال گذشته اولین دوره این کارگاه برگزار گردید که در حوزه های مختلف بود سال جاری این کارگاه به صورت خاص در حوزه نانو الیاف برگزار گردید چراکه دانشگاه های ایران در این حوزه در سطح دنیا فعالیت های چشمگیری دارند.

مدیرهمکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید نمود: برای این کارگاه بین المللی به 30 هزار نفر در کل دنیا اطلاعات ارسال شد که در مجموع 70 پروپزال ارسال و پس از آنالیز های اولیه 40 پروپزال پذیرش شد که براین اساس همتایان داخلی و خارجی اقدام به تدوین پروپزال های مشترک کردند.

گلرو گفت: در انتها برگزاری این کارگاه 3 پروپزال برتر انتخاب و برای تبدیل شدن به محصول از آنها حمایت اقتصادی صورت می گیرد.

وی عنوان نمود: مجموعه مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی که زیرمجموعه ستادهای فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است در این کارگاه حضور دارد و قرار است از طرح های برتر حمایت اقتصادی انجام دهد.

مدیرهمکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: در این کارگاه 8 میهمان خارجی از کشورهای عراق، آفریقای جنوبی، اسلواکی و مالزی حضور دارند. برگزاری این کارگاه منجر خواهد شد تا ارتباط علمی و عملی میان اساتید داخلی و خارجی کشور ایجاد و از این طریق قادرخواهیم بود در حوزه نانو الیاف محصولات مشترک فراوری کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیش از 100 دانشگاه خارجی تفاهم نامه علمی دارد، گفت: درحال حاضر با تمام این دانشگاه ها در حال همکاری در حوزه های مختلف علمی هستیم.

مدیرهمکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید نمود: برگزاری این کارگاه بستری را فراهم می نماید تا ارتباطات بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گسترش یابد و بتوانیم در حوزه نانو الیاف نیز همکاری مشترک بین المللی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 184

به "کارگاه همتایابی بین المللی حوزه نانو الیاف برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه همتایابی بین المللی حوزه نانو الیاف برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید