کارگاه های آموزشی گردشگری سیستان و بلوچستان به صورت آنلاین برگزار می شود

به گزارش لنجان بلاگ، معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه های آموزشی گردشگری با شعار سال نو را حرفه ای آغاز کنیم، مهارت برابر است با اشتغال به صورت آنلاین برگزار می شود.

کارگاه های آموزشی گردشگری سیستان و بلوچستان به صورت آنلاین برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی امروز 24 اردیبهشت ماه 99 اظهار کرد: آموزش آنلاین مهارت های گردشگری با مشارکت موسسه مهارت آموز اوشیدا از 20 تا 26 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

او با بیان اینکه این کارگاه ها با موضوعاتی از جمله کاربرد شیوه های دیجیتالی و بازاریابی گردشگری و نیز بازاریابی و روش های نوین فروش خدمات تأسیسات گردشگری برگزار می شود، گفت: بازآموزی راهنمایان گردشگری در زمینهٔ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ساماندهی و توسعه گردشگری دریایی، تهیه محتوای اقلام تبلیغاتی در گردشگری، تشریفات برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی، بازآموزی بلدهای محلی و آموزش عوامل متصدیان اقامتگاه های بوم گردی از موضوعات دیگر این کارگاه های آموزشی است.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان آموزش را نوعی سرمایه گذاری مفید و یک عامل کلیدی در توسعه عنوان کرد و اضافه کرد: پس از شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی برای اثربخشی بیشتر کارکرد آموزش، دوره های مختلف و متنوعی را طراحی کردیم.

او گفت: این آموزش ها در راستای تقویت آگاهی و دانش فعالان و علاقه مندان به صنعت گردشگری در دوران قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی شد و در یک اقدام ابتکاری زمینه شرکت در دوره های گردشگری آنلاین به صورت رایگان فراهم شد.

میرحسینی با اشاره به این که این دوره ها به مدت یک هفته از شنبه تا جمعه توسط اساتید مجرب برگزار می شود، گفت: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام از طریق آدرس اینترنتی www.maharatamuz.com اقدام کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 397

به "کارگاه های آموزشی گردشگری سیستان و بلوچستان به صورت آنلاین برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه های آموزشی گردشگری سیستان و بلوچستان به صورت آنلاین برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید