پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 28 شهریورماه 1401

به گزارش لنجان بلاگ، امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و یک درجه به مرور و در طول روز به سی و دو درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 28 شهریورماه 1401

به گزارش خبرنگاران؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران آفتابی خواهد بود.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 34 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (28 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (29 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (30 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 22 درجه و با حداکثر دمای 33 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط آلودگی هوای تهران؛ تداوم کیفیت هوای مطلوب

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای مرکز هم اکنون (27 شهریورماه) در شرایط قابل قبول واقع شده است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 90 و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 81 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت.

غلظت آلاینده ها از ساعت 16 تا 18 روز شنبه (26 شهریورماه) در شرایط ناسالم برای گروه های حساس نهاده شده بود، اما از ساعت 19 با رسیدن به عدد 85 در شرایط قابل قبول نهاده شد که این شرایط تا به امروز ادامه داشته است.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور برای چند روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی در نقاط مختلف کشور و خیزش گردوخاک در کرمانشاه، ایلام و خوزستان اطلاع داد.

صادق ضیاییان در مصاحبه با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: طی پنج روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان رشد ابر های همرفتی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک پیش بینی می گردد. طی این مدت وقوع بارش پراکنده در ارتفاعات شمال و شرق فارس نیز دور از انتظار نیست.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ساعات بعدازظهر یکشنبه و دوشنبه (27 و 28 شهریورماه) در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه ای و از امروز تا سه شنبه (29 شهریورماه) در شمال آن وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: امروز در ارتفاعات تهران و مازندران نیز بارش پراکنده رخ می دهد.

ضیاییان اضافه کرد: در ساعات بعدازظهر سه شنبه و چهارشنبه (30 شهریورماه) در ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران وضع هوا بعدازظهر چهارشنبه و طی روز پنج شنبه (31 شهریورماه) در شمال آذربایجان شرقی، بعضی منطقه ها آذربایجان غربی و اردبیل نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

وی اعلام کرد: امروز در بعضی نقاط استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید گاهی با گردوخاک پیش بینی می گردد.

به گفته ضیاییان شرق تنگه هرمز امروز مواج است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1505

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 28 شهریورماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 28 شهریورماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید