هواشناسی امروز 29 اسفند 99

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در بعضی مناطق استان های فارس، بوشهر، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، شرق سمنان، دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و تهران ابرناکی گاهی وزش باد و بارش های پراکنده پیش بینی شده است.

هواشناسی امروز 29 اسفند 99

فردا 30 اسفند 99 در خراسان رضوی، خراسان شمالی ابرناکی، بارش باران و وزش باد و در استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان و هرمزگان ابرناکی و بارش خفیف باران روی می دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی یکشنبه آینده اول فروردین 1400 در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان بارش های پراکنده ادامه خواهد داشت.

روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرامی حاکم است و اواسط روز سه شنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می گردد. در این روز در آذربایجان غربی، و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.

همچنین امروز شمال خلیج فارس و از شنبه تا دوشنبه هفته آینده بخش های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 902

به "هواشناسی امروز 29 اسفند 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی امروز 29 اسفند 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید