واگذاری غیرقانونی دو میلیون و 160 هزار متر اراضی منطقه 5 به مردم ، مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در تهران

به گزارش لنجان بلاگ، سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران با ساخت و ساز غیر مجاز به صورت جدی مقابله می کند.

واگذاری غیرقانونی دو میلیون و 160 هزار متر اراضی منطقه 5 به مردم ، مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در تهران

به گزارش خبرنگاران، علیرضا نادعلی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم بارها نسبت به موضوع ساخت و ساز غیر مجاز تذکر دادند موضوعی که اگر رخ دهد می تواند برای نسل آینده در شهر تهران مشکل ساز شود، گفت: در همین زمینه گزارشی به بنده رسید که در منطقه پنج شهرتهران در مورد اراضی مراد آباد که اراضی ملی است و در حریم واقع هستند، با توجه به غفلت در گذشته دو میلیون و صد و شصت هزار متر مربع به صورت رسمی به مردم واگذار شده است.

او اضافه کرد: در این مدت عده ای سودجو به شهروندان در همین اراضی وعده ساخت و ساز دادند و بارها سر همین موضوع درگیری رخ داده است.

نادعلی با بیان اینکه با مصوبه شورای تأمین تهران و کمک دادستان تهران و همراهی نیروی انتظامی روز پنجشنبه با حضور 600 نفر شامل 200 نفر از نیروی انتظامی و 400 نفر نیروی اجرایی اقدام به تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز کردند، تاکید کرد: شهرداران منطقه ها بدانند که شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم از هر مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز حمایت می کند و نباید ساخت و ساز غیر مجاز در تهران رخ دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1521

به "واگذاری غیرقانونی دو میلیون و 160 هزار متر اراضی منطقه 5 به مردم ، مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری غیرقانونی دو میلیون و 160 هزار متر اراضی منطقه 5 به مردم ، مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید