نشست مدیرعامل پیکان با اعضای تیم پس از دو شکست متوالی

به گزارش لنجان بلاگ، اکبر محمدی، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو (پیکان) امروز در جلسه ای با اعضای تیم فوتبال این باشگاه ملاقات صمیمانه ای داشت.

نشست مدیرعامل پیکان با اعضای تیم پس از دو شکست متوالی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو(پیکان)، اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان ظهر امروز (سه شنبه) در محل سالن آمفی تئاتر باشگاه حضور یافت و با آنها درباره مسائل مختلف به گفت وگو پرداخت.

این جلسه به درخواست مدیرعامل پیکان بعد از دو شکست متوالی تیم فوتبال این باشگاه برگزار گردید. اکبر محمدی در این نشست از بازیکنان خواست بدون توجه به اتفاقات اتفاق افتاده در دو بازی گذشته نگاه شان به آینده باشد و تمام توان شان را به کار بگیرند تا مقابل فولاد خوزستان نتیجه مطلوبی را به دست آورند.

مدیرعامل پیکان همچنین به کادرفنی، کادر پزشکی و اجرایی و بازیکنان وعده داد که همچون گذشته در بحث پرداختی تیم و پاداش پیروزی ها و مسائل پشتیبانی از هیچ کوششی دریغ نکند و اجازه ندهد دغدغه ای غیر از مسائل فنی بر تیم حاکم باشد.

علی اصغر مدیرروستا، مدیر تیم فوتبال پیکان هم در این نشست دقایقی به صحبت پرداخت و از حسن توجه مدیرعامل باشگاه تشکر به عمل آورد. همچنین فرزاد حاتمی مهاجم باتجربه خودروسازان نیز به نمایندگی از بازیکنان از کوشش های اکبر محمدی تشکر و ابراز امیدواری کرد در بازی های آینده پاسخ اعتماد مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و مدیریت باشگاه پیکان را بدهند.

لازم به ذکر است؛ بعد از این جلسه محمدی به محل تمرین پیکان رفت و دقایقی با مهدی تارتار سرمربی پیکان به گفت وگو پرداخت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 832

به "نشست مدیرعامل پیکان با اعضای تیم پس از دو شکست متوالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیرعامل پیکان با اعضای تیم پس از دو شکست متوالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید