نخودی: فکر نمی کردم سال 2021 اینقدر برایم سال خوبی باشد

به گزارش لنجان بلاگ، نایب قهرمان کشتی آزاد دنیا می گوید: هرگز فکرش را نمی نموده که سال 2021 با دو مدال طلای جوانان دنیا و نقره بزرگسالان دنیا برایش تمام گردد و امید دارد که نقره اش را به طلا تبدیل کند.

نخودی: فکر نمی کردم سال 2021 اینقدر برایم سال خوبی باشد

محمد نخودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد حضورش در اردوی تیم سهند ارس برای حضور در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد، گفت: در اردو بودیم، چند روز استراحت در نظر گرفته شد و دوباره کارمان را برای حضور کشتی های پایانی در تهران دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه حریف نیمه نهایی تیمش در وزن 79 کیلو اقدام به جذب کشتی گیر خارجی نموده، گفت: کشتی گیر بلاروسی قرار است برای تیم فولادین ذوب کشتی بگیرد. در پی شکست این حریف هستم و دوست دارم با او کشتی بگیرم و خودم را محک بزنم.

وی که طبق رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه دنیای در رده سوم وزن 79 کیلوگرم دنیا قرار گرفته، در مورد اینکه آیا فکرش را می کرد در سالی که طلای جوانان دنیا را به خود اختصاص داده، بتواند در رده سنی بزرگسالان هم صاحب مدال نقره گردد؛ مطرح کرد: فکرش را نمی کردم که سال 2021 به این شکل برایم رقم بخورد و اینقدر سال خوبی باشد. خدا را شکر که سال جاری به این شکل برایم تمام می گردد.

قهرمان جوانان دنیا در دنیای اوفا با اشاره به تلاشش برای تغییر رنگ مدالش در سال آینده، گفت: سعی می کنم در سال های بعد بهتر از این باشم و نقره بزرگسالان دنیام را به طلا تبدیل کنم.

نخودی تاکید نمود، قصد تغییر وزن ندارد و به دنیای سال آینده فکر می نماید: فعلا که در همین 79 کیلو هستم. بازی های آسیایی در اوزان المپیکی برگزار می گردد و طبیعتا من برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در دنیای تمرین می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1283

به "نخودی: فکر نمی کردم سال 2021 اینقدر برایم سال خوبی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخودی: فکر نمی کردم سال 2021 اینقدر برایم سال خوبی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید