موقعیت های زیادی برابر تراکتور داشتیم

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مجید محافظت کار شامگاه امروز چهارشنبه بعداز شکست ذوب آهن برابر تراکتور در تبریز گفت: بازی را در دست داشتیم ولی نتوانستیم از فرصت ها استفاده نموده و حریف را شکست دهیم.

موقعیت های زیادی برابر تراکتور داشتیم

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ تراکت رنگی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی با بیان اینکه امروز یکی از برترین فوتبال هایی بود که تیم ما ارائه داد، اضافه نمود: دروازه بان ما حتی یک سِیو هم غیر از صحنه پنالتی نداشت.

محافظت کار با اشاره به اینکه پنالتی که به نفع تراکتور گرفته شد مشکوک بود، ادامه داد: امیدوارم من اشتباه نموده باشم اما تصویر چیز دیگری می گوید. چگونه این اتفاقات داوری در طی فصل به صورت سریالی برای یک تیم اتفاق می افتد.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با تاکید بر اینکه فدراسیون و کمیته داوران شرح دهند که چرا باید در یک فصل این همه علیه یک تیم اتفاقات داوری رقم بخورد، ادامه داد: یک تیمی با قدمت 52 ساله و با سابقه فینال آسیا به راحتی حقش خورده می گردد.

وی با بیان اینکه نه عضوی در هیئت رئیسه فدراسیون داریم و نه کسی را داریم که بخواهد حقمان را بگیرد، گفت: هیچ وقت در ذوب آهن کسی دنبال حاشیه نبوده و مکتب ذوب آهن، مکتب سلامت بوده و ما در پی بازی فوتبال هستیم.

محافظت کار ابراز داشت: در فوتبال ما اگر هوچی گری نباشد و کسی نخواهد شلوغش کند، همواره مظلوم واقع می گردد. خواهش می کنم مسئولان فوتبال ما با نظارت بیشتری به این موضوعات نگاه نمایند.

محافظت کار با اشاره به صادر نشدن رأی انضباطی در مورد این تیم گفت: آرای کمیته انضباطی و استیناف در مورد لیگ دسته سه صادر می گردد اما الان مهم ترین آرای فوتبال کشور که تمام لیگ برتر ما منتظر آن هستند، هفته ها است که به جای مانده است.

وی گفت: در مورد آرای انضباطی جلساتی بدون نتیجه برگزار می گردد. آنها وقت و زمان می خرند. همین رأی الان فشار زیادی روی تیم های پایین جدول گذاشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1117

به "موقعیت های زیادی برابر تراکتور داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موقعیت های زیادی برابر تراکتور داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید