معادلات اتحادیه جهانی کشتی دوباره به هم خورد!

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، اتحادیه دنیای کشتی چندی پیش با اعلام برگزاری قطعی رقابت های دنیای 2020 به میزبانی صربستان نشان داد عزم جدی برای برپایی این مسابقات دارد. هر چند این اتحادیه، باز هم توپ را در زمین کشورهای عضو انداخت و قطعیت این پیکارها را منوط به اعلام آمادگی رسمی حداکثری آنها برای حضور در مسابقات خواند، اما همچنان امیدوار بود بتواند با برگزاری این پیکارها، کشتی دنیا را از رکود حاصله از شیوع ویروس کرونا خلاص کند.

معادلات اتحادیه جهانی کشتی دوباره به هم خورد!

به هر حال امیدواری اتحادیه دنیای کشتی به برگزاری رقابت های دنیای زمان زیادی طول نکشید و انصراف تیم های آمریکا و کانادا و سپس ژاپن که میزبان المپیک هم محسوب می گردد، دغدغه تازه ای را برای این اتحادیه به وجود آورد. در این راستا نناد لالوویچ رئیس اتحادیه دنیای کشتی به عنوان یکی از اعضای با نفوذ سیستم اجرایی کمیته بین المللی المپیک، دست از کوشش بر نداشت و برای مذاکره با مسئولان ورزش آمریکا و ژاپن در صدد تغییر مواضع نظر آنها وارد عمل شد.

کمی بعد در حالی که کوشش و رایزنی لالوویچ برای بازگرداندن تیم های انصراف داده به رقابت های دنیای ادامه داشت، خبر رسید تیم کوبا نیز از حضور در رقابت های دنیای 2020 انصراف داد. به طوری که کوبایی ها رسماً اعلام نموده اند با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا، دلیلی ندارد سلامت کشتی گیران خود را در این برهه حساس به خطر بیاندازد، چراکه تنها هدف آنها حضور پرقدرت در بازی های المپیک است.

بدین ترتیب اتحادیه دنیای کشتی نه تنها نتوانست در این مدت گام مثبتی در جهت بازگرداندن تیم های آمریکا، ژاپن و کانادا به رقابت های دنیای بردارد، بلکه کوبایی ها هم خبر از انصراف دادند تا معادلات این اتحادیه بیش از پیش به هم بریزد.

از سوی دیگر اخبار ضد و نقیضی از احتمال انصراف تیم آلمان هم به گوش می رسد و هیچ بعید نیست کشورهای دیگری هم در مدت باقی مانده تا مسابقات دنیای به تبعیت از این چند کشور، ندای انصراف از پیکارهای دنیای را سر دهند.

رقابت های کشتی قهرمانی دنیا قرار است طی روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار گردد، اما اتحادیه دنیای کشتی اعلام نموده لغو یا قطعیت این پیکارها را روز 21 آبان ماه اعلام خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 672

به "معادلات اتحادیه جهانی کشتی دوباره به هم خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معادلات اتحادیه جهانی کشتی دوباره به هم خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید