محمدی راد: آذرباتری را دست کم نگرفتیم، نفرزاده: بازیکنانم جنگیدند

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال، تیم سپاهان پیروز شد با نتیجه سه بر صفر از سد تیم آذرباتری ارومیه عبور کند.

محمدی راد: آذرباتری را دست کم نگرفتیم، نفرزاده: بازیکنانم جنگیدند

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان پس از پیروزی تیمش مقابل آذرباتری ارومیه گفت: به بازیکنانم تبریک و خسته نباشد می گویم. به دنبال حذف امتیاز بازی بودیم، خدا را شکر بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و به نتیجه دلخواهمان رسیدیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان درباره استفاده از فرزاد ملابهرامی به عنوان پاسور اصلی تیم گفت: نه تنها در این هفته، بلکه در سایر بازی ها سعی ما بر این است از تمام بازیکنان استفاده کنیم. با توجه به اینکه تیم آذرباتری هفته گذشته نتیجه خوبی مقابل هراز آمل کسب کرد، ما از تمام نفرات اصلی در این بازی استفاده کردیم و از فرزاد ملابهرامی در کنار سایر نفرات اصلی بهره گرفتیم.

وی در ادامه تأکید کرد: ملابهرامی به همراه پزشکی از پاسورهای خوب والیبال ایران هستند که به ما نیز یاری می نمایند. امروز نیز ملابهرامی با تمام توان جنگید.

محمدی راد در خاتمه گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. کوشش ما این بود که بازی را مدیریت کنیم. آذرباتری نتیجه خوبی مقابل هراز کسب کرد به همین دلیل این تیم را دستکم نگرفتیم و با عملکرد خوبمان شاید اجازه ندادیم آذرباتری تمام توانش را به نمایش بگذارد.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه نیز پس از شکست مقابل سپاهان گفت: این پیروزی را به تیم خوب و قدرتمند سپاهان تبریک می گویم. بازی خوبی در ست های اول و دوم به نمایش گذاشتیم. اصفهان بازی را با تمام نفرات اصلی اش به جز پرویز پزشکی شروع کرد و در امتیازهای خاتمهی ست اول و دوم، حضور پزشکی در زمین باعث شد بازیکنانم نتوانند ست را به سود خود به خاتمه برسانند.

وی تأکید کرد: در ادامه بازی در ست سوم سپاهان رجحان خوبی را نسبت به تیم ما داشت. در خاتمهی بازی توانستیم به بازی برگردیم اما در امتیازهای بالا بازیکنان اشتباهاتی انجام دادند که بر اثر کم تجربگی آنها بود. در مجموع از عملکرد تیم راضی ام. بازیکنانم نهایت کوشش و جنگندگی خود را انجام دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 812

به "محمدی راد: آذرباتری را دست کم نگرفتیم، نفرزاده: بازیکنانم جنگیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: آذرباتری را دست کم نگرفتیم، نفرزاده: بازیکنانم جنگیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید