پس از مشورت با بزرگان به تیم پیکان پیوستم

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در مرحله برگشت از رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم پیکان با نتیجه سه بر یک از سد تیم راهیاب ملل مریوان گذشت.

پس از مشورت با بزرگان به تیم پیکان پیوستم

رضا صفایی پشت خط زن تیم والیبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل راهیاب ملل مریوان گفت: بازی خوبی بود. خدا را شکر با نتیجه سه بر یک پیروز شدیم.

پشت خط زن تیم والیبال پیکان گفت: پیکان چند بازیکن جدید جذب نموده و امیدوارم روز به روز هماهنگ تر شویم و نتایج در خور شأن پیکان را کسب کنیم.

صفایی در پاسخ به این سوال که چه شد پس از پیشنهادات از قطر و ترکیه به تیم پیکان پیوست؟ گفت: از تیم های عمان، قطر و ترکیه پیشنهاداتی داشتم. تیم ترکیه همان تیمی بود که مرتضی شریفی در حال بازی کردن در آن است. همه کارها را انجام داده بودم و قرار شد به ترکیه بروم. با جذب امیرحسینی به تیم پیکان، مذاکراتی با من انجام شد. پس از مشورت با چند تن از بزرگان، صلاح بر این بود که دوباره با پیکان به لیگ برتر والیبال ایران بازگردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان جزو تیم های مدعی مسابقات است؟ گفت: سال جاری چند تیم خوب و مدعی عنوان قهرمانی در رقابت ها حضور دارند. پیکان تیم جوانی است و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 784

به "پس از مشورت با بزرگان به تیم پیکان پیوستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از مشورت با بزرگان به تیم پیکان پیوستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید