مجوز صدور برات کارت برای تسویه مطالبات پیمانکاران از شهرداری

به گزارش لنجان بلاگ، اعضای شورای شهر تهران به شهرداری تهران این مجوز را دادند که تا سقف 20 هزار میلیارد ریال برات کارت صادر کند.

مجوز صدور برات کارت برای تسویه مطالبات پیمانکاران از شهرداری

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بررسی یک فوریت لایحه صدور مجوز برات کارت با سقف 20 هزار میلیارد ریال به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز شهرداری تهران در دستور کار یکصد و نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

عبدالحمید امامی معاون امور مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در تشریح فوریت این لایحه گفت: موضوع صدور مجوز برات کارت در سال گذشته مورد توجه قرار نگرفت. ما می توانیم از برات کارت به شکل LC استفاده کنیم تا صاحب آن بتواند تا تاریخ مقرر آن را وصول کند.

معاون امور مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران شرح داد: برات کارت تا سقف 100 میلیون تومان 4 ماهه، تا سقف 500 میلیون تومان 6 ماهه و از 500 میلیون به بالا نیز در باره زمانی 1 ساله و 2 ساله صادر می شود تا بتوانیم در روز های نزدیک به عید بخشی از بدهی شهرداری تهران به پیمانکاران را سبک کنیم.

پس از اظهارنظر معاون امور مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، یک فوریت لایحه صدور مجوز برات کارت تا سقف 20 هزار میلیارد ریال به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز شهرداری تهران در صحن شورا به رأی گذاشته شد که با 15 رأی موافق به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 149

به "مجوز صدور برات کارت برای تسویه مطالبات پیمانکاران از شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز صدور برات کارت برای تسویه مطالبات پیمانکاران از شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید