فعالیت گروه نئونازی مرتبط با آمریکا در آلمان ممنوع شد

به گزارش لنجان بلاگ، ایرنا نوشت: وزیر کشور آلمان فعالیت گروه راست افراطی موسوم به پوست چکشی آلمانی (Hammerskins Deutschland) و بعلاوه شاخه های منطقه ای آن و گروه وابسته Crew 38 را ممنوع بیان کرد.

فعالیت گروه نئونازی مرتبط با آمریکا در آلمان ممنوع شد

براساس اعلام وزارت کشور آلمان پلیس این کشور، خانه های افراط گرایان راست گرای گروه پوست چکشی آلمانی (Hammerskins Deutschland) را بازرسی نموده است .

بر پایه این گزارش، تا به امروز این بیستمین تشکیلات راست افراطی در آلمان است که فعالیت آن در کشور ممنوع شده است.

این گروه نئونازی آلمانی شاخه ای از یک گروه برترپندار نژاد سفید (White Supremacy) از ایالات متحده آمریکا است که از اوایل سال 1990 در آلمان وجود داشته است.

وزارت کشور آلمان گفت که گروه پوست چکشی آلمانی با نظم قانون اساسی و ایده درک بین المللی مخالف و هدف و فعالیت این انجمن مغایر با قوانین جزایی بوده است.

دولت های فدرال و ایالتی بیش از یک سال برای مهیا کردن این ممنوعیت با یکدیگر همکاری کردند. آنها در این زمینه با مقام های ایالات متحده آمریکا نیز همکاری داشته اند.

نانسی فایزر وزیر کشور آلمان با بیان اینکه این ممنوعیت ضربه ای سخت علیه افراط گرایی راست گرای سازمان یافته است، گفت: این اقدام اخطاری واضح به نژادپرستی و یهودستیزی می دهد.

فایزر با تاکید بر اینکه افراط گرایی راست گرا همچنان بزرگترین تهدید افراطی برای دموکراسی است، اضافه کرد: به همین علت است که ما با اراده ای محکم به نابودی تشکیلات افراط گرایی راست گرا ادامه می دهیم.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1657

به "فعالیت گروه نئونازی مرتبط با آمریکا در آلمان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت گروه نئونازی مرتبط با آمریکا در آلمان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید