صندلی های هوشمند با صدای دست زدن، بصورت اتوماتیک مرتب می شوند

به گزارش لنجان بلاگ، فناوران با الهام از خودرو های خودپارک کننده صندلی های هوشمندی را طراحی کردند که با صدای دست بصورت اتوماتیک سرجای خود قرار می گیرند.

صندلی های هوشمند با صدای دست زدن، بصورت اتوماتیک مرتب می شوند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، شرکت خودروسازی نیسان با الهام از فناوری و تجربه خودرو های خود پارک کننده، اکنون جایگاه پارک کننده هوشمند را طراحی کرده است که به کارمندان نامنظم اجازه نمی دهد فضای اطرافشان را نامرتب نگه دارند.

همان طور که برخی از خودرو های تولید شده توسط این شرکت می توانند خود را در محل مناسب پارک کنند، این جایگاه ها نیز با استفاده از مجموعه چرخ های برقی در زیر یک پایه گرد می توانند در موقعیت تعیین شده خود در پشت میز قرار بگیرند.

اساس عملکرد این جایگاه ها بدین شکل است ابتدا چیدمان اتاق در سیستم، برنامه ریزی شده و هر جایگاه یک جایگاه را در پشت میز به خود اختصاص می دهد. در زمان نیاز که در نسخه اولیه توسط زدن دست ها به یکدیگر اعلام می شود، دوربین های تشخیص دهنده حرکت در هر گوشه اتاق به شناسایی موقعیت هر جایگاه پرداخته و نرم افزار سپس آن ها را به محل اولیه شان هدایت می کند. درواقع وقتی کارمند دست های خود را به یکدیگر می زند جایگاه ها به طور اتوماتیک در جای خود قرار می گیرند.

عملکرد این جایگاه های هوشمند را در فیلم زیر مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1057

به "صندلی های هوشمند با صدای دست زدن، بصورت اتوماتیک مرتب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی های هوشمند با صدای دست زدن، بصورت اتوماتیک مرتب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید