دنیا را در کف دست تان داشته باشید!

به گزارش لنجان بلاگ، در زندگی این روزها ما به تلفن های همراه خود بسیار وابسته ایم؛ گاهی این وابستگی و اطلاع بد نیست. تا به حال دقت نموده اید تکنولوژی چقدر به داد ما رسیده است؟ قصد سفر نموده اید و برنامه ریزی شما را نگران نموده! کدام هتل بهتر است؟ آیا می توانید همه بناها و جاذبه ها را ببینید؟ اگر قصد داشتید رانندگی در آن جا را تجربه کنید، چه؟ از کجا ماشین اجاره کنید؟ از هتل شما تا مکان های معروف چقدر راه هست؟ از کجا می توانید یک اسباب بازی سوغاتی خریداری کنید؟ برای خرید می روید و نمی دانید مراکز خرید کجا قرار دارند؟ اگر خواستید غذای محلی آن جا را تجربه کنید، کدام رستوران بهتر است؟ همه این ها سوالاتی است که قبل خرید بلیط و رزرو هتل سراغ مان می آید. نگرانی شما بی مورد است، همه پاسخ ها اینجاست.

دنیا را در کف دست تان داشته باشید!

Maps.me

مپس.می یک سایت برای مسیریابی و نقاطی مثل رستوران ها، جاذبه ها، مغازه ها و... است. این سایت به صورت اپلیکیشن روی تلفن همراه شما هم نصب می گردد. شما می توانید با استفاده از این مپ تمام احتیاجهای خودتان در سفر را رفع کنید.

کار کردن با این اپ اصلا کار سختی نیست؛ حتی احتیاج نیست شما یک حساب کاربری بسازید. شما هم می توانید از سایت و هم از برنامه نصب شده روی تلفن همراه تان بهره ببرید؛ اما در نظر داشته باشید در سفر هستید و می خواهید از هتل تا یک کافه همان حوالی بروید، اگر نقشه را فقط در سایت ببینید که کافی نیست، پس حتما باید روی تلفن شما نصب گردد.

صفحه اول سایت که وارد می شوید، یکسری دسته بندی معین نموده اند.

دسته بندی های بسیار جامع و متنوع؛ مثلا شما می توانید مغازه اسباب بازی فروشی پیدا کنید، یا شهربازی! همه این امکانات سفر را مثل خانه، خودمانی می نماید. قبل از این دسته بندی ها یک قسمت جست جو دارد، شما می توانید مکان موردنظر را آن جا جویا شوید. اول نام کشوری که در آن هستید، در تب بعدی باید نام شهر محل اقامت خود و در آخر باید نوع مکانی که مدنظرتان است را بنویسید. پس از جست جو تمام نقطه هایی که آن مکان وجود دارد را به شما نشان می دهد. برای راحت تر پیدا کردن مقصدتان می توانید جزییاتی را اضافه کنید. مثل خیابان، امکان Wi-Fi و...

یک حرکت جالب که این برنامه انجام می دهد، این است که مکان های مشابه جایی که شما جست جو کردید را برای شما در یک فهرست آماده می نماید؛ تا اگر مایل بودید از بین آن ها انتخاب خود را انجام دهید.

شما در نهایت باید نقشه را در تلفن همراه تان داشته باشید تا بتوانید به مقصد برسید.

ویژگی خاص:

مسلما همواره در سفرهای خارجی اینترنت نداریم، گاهی دسترسی به اینترنت سخت است و برخی وقت ها هم خریدن سیم کارت مخصوص آن کشور سخت می گردد. Maps.me این امکان را به شما می دهد که به صورت آفلاین از این اپ کاربردی بهره ببرید. یعنی مکان هایی را که می خواهید پیدا و ذخیره کنید تا در مواقعی که دسترسی به اینترنت ندارید به راحتی مسیرتان را بیابید. این یک امکان عالی ست!

در تلفن همراه:

شما این برنامه را برای دستگاه خود دریافت می کنید؛ وقتی اپ را باز می کنید، نقشه مکانی که در آن هستید نمایان می گردد. با تایید مکان تان این امکان را دارید تا مقصدتان را معین کنید؛ با این کار نقشه شما را هدایت می نماید چطور به مقصد برسید، چه با ماشین شخصی، اتوبوس، دوچرخه و یا با پای پیاده. بعلاوه شما می توانید مکان هتل، محل اقامت یا هرجای دیگری را که دوست داشتید نشانه گذاری کنید تا بتوانید سریع تر پیدایش کنید. راجع به همه مکان ها هم می توانید نظر و امتیاز دهید و از نظر و امتیاز دیگران بهره ببرید.

یک امکان فرعی در این سایت اجاره و رزرو هتل است؛ وب سایت maps.me شما را مستقیم به سایت booking.com متصل می نماید.

در نهایت از سفر لذت ببرید!

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1503

به "دنیا را در کف دست تان داشته باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا را در کف دست تان داشته باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید