شهر خرو شهرستان زبرخان میزبان استاندار خراسان رضوی شد

به گزارش لنجان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی با هیات همراه و همچنین احسان ارکانی نماینده مجلس شورای اسلامی از شهر خرو ماسوله خراسان بازدید کردند و در جریان درخواستهای این شهر توریست پذیر قرار گرفتند.

شهر خرو شهرستان زبرخان میزبان استاندار خراسان رضوی شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،رئیس شورای اسلامی خرو پس از این جلسه اظهار کرد: ما در این جلسه خواهان تقسیم و توزیع ادارات براساس عدالت و توجه به جمعیت و موقعیت شهرها و همچنین پایبندی مسئولین به قول های داده شده برای خرو شدیم.

حسین قدمیاری،ادامه داد:مشکل آب شرب خرو علیا، طرح جامع شهرخرو و الحاق قسمت هایی به محدوده شهر، تسریع در حل مشکل زمین های 8 هکتاری فاز 3 شهرک امام رضا(ع)، مسائل آلو وخشکبار در حوزه فرآوری و بازاریابی، ساماندهی ورودی و خروجی های شهر خرو و ارتفاع کم پل ورودی شهر (ساحل برج)، توجه به بافت فرسوده خروعلیا، درخواست احداث پل جدید مابین خرو علیا و خرو سفلی برای مواقع بحرانی، درخواست تکمیل دیوار ساحلی و تامین اعتبار و قیر رایگان جهت آسفالت معابر شهرک امام رضا(ع) از دیگر مسائلی بود که با استاندار در میان گذاشتیم.

مصطفی قدمیاری، شهردار شهر خرو نیز با اشاره به مصوبات سفر استاندار به شهر خرو گفت: اتصال راه خرو به زشک، یاری سه میلیارد ریالی به شهرداری، تخصیص 300 میلیون ریال جهت بازسازی چمن زمین ورزشی، تکمیل مجموعه ورزشی و زمین چمن و پیگیری موضوع فرآوری، بسته بندی، بازاریابی و صادرات آلو به منظور رونق بخشیدن به بازار این محصول شاخص خرو از بعضی مصوبات این جلسه بود.

شهردار خرو درخواست تکمیل مصلی را نیز از موضوعات مطرح شده از سوی امام آدینه بیان نمود.

وی توضیح داد: همچنین خارج از سلسله مراتب های اداری با درخواست ما از استاندار، بازدیدی از مناطق های آسیب پذیر شهر خرو توسط نماینده عالی دولت در استان انجام گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 840

به "شهر خرو شهرستان زبرخان میزبان استاندار خراسان رضوی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شهر خرو شهرستان زبرخان میزبان استاندار خراسان رضوی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر خرو شهرستان زبرخان میزبان استاندار خراسان رضوی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید