شرط غیرمنتظره پوگبا برای ماندن در منچستریونایتد

به گزارش لنجان بلاگ، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد برای تمدید قراردادش با این تیم شرط اقتصادی دور از انتظاری گذاشته است.

شرط غیرمنتظره پوگبا برای ماندن در منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران، نشریه دیلی استار انگلیس در خبری مدعی شده که پل پوگبا برای تمدید قرارداد خود با منچستریونایتد خواستار افزایش چشمگیر حقوقش شده است.

طبق گزارش دیلی استار؛ پوگبا که قراردادش در انتهای فصل آینده به سرانجام می رسد به شیاطین سرخ گفته اگر حقوقش به 500 هزار پوند در هفته افزایش پیدا کند، حاضر به تمدید قرارداد خواهد بود، رقمی که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد تبدیل خواهد نمود. ظاهراً او به مدیر برنامه های خود مینو رایولا گفته است که اگر تیمی دیگر هم خواستار جذب او باشد، همین اندازه حقوق را می خواهد، چه در تابستان سال جاری به آن تیم ملحق گردد، چه در سرانجام قراردادش در تابستان سال آینده.

از سه تیم رئال مادرید، پاری سن ژرمن و یوونتوس به اسم مشتریان اصلی پوگبا یاد می گردد و رایولا به اطلاع هر سه تیم رسانده است که جذب این هافبک فرانسوی برای آنها چقدر هزینه خواهد داشت.

این اما تمام پولی نیست که پوگبا از منچستری ها می خواهد. اگر به 500 هزار پوندی که او به اسم حقوق پایه درخواست نموده، درآمدهای چشمگیرش از محل فعالیت های تبلیغاتی اضافه گردد، او هفته ای 800 هزار پوند دریافتی خواهد شد.

پوگبای 28 ساله می داند که قرارداد بعدی اش احتمالاً آخرین قرارداد عظیم دوران بازیگری او خواهد بود، دورانی که در منچستریونایتد شروع شد، در یوونتوس اوج گرفت و با بازگشت به اولدترافورد در سال 2016 همراه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1116

به "شرط غیرمنتظره پوگبا برای ماندن در منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط غیرمنتظره پوگبا برای ماندن در منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید