سجادی: تبلیغات محیطی فواید ارزشمندی دارد، امیدوارم تیم ملی را چشم نزنیم

به گزارش لنجان بلاگ، وزیر ورزش و جوانان گفت: تبلیغات محیطی فواید ارزشمندی دارد و این اتفاق مبارک طرفداران باشد.

سجادی: تبلیغات محیطی فواید ارزشمندی دارد، امیدوارم تیم ملی را چشم نزنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در استادیوم آزادی برای تماشای دربی در خصوص تبلیغات محیطی گفت: هماهنگی خوبی به عمل آمد و مجوز صادر شد. اتفاقی که برای اولین بار بعد از سال ها در فوتبال ما افتاد، مبارک باشگاه ها باشد. این کار فواید بسیار ارزشمندی دارد و من از فدراسیون فوتبال و عزیزی خادم که واقعا این تصمیم در برنامه های او هم بود، تشکر می کنم. هماهنگی خیلی خوبی هم بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برقرار شد.

سجادی در خصوص بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه این موضوع نگران کننده است، گفت: نگران کننده که نیست. فدراسیون های ورزشی ما جزو نهادی عمومی غیر دولتی هستند و پیشنهاد فیفا این بود که کلمه عمومی حذف گردد و به صورت غیر دولتی باشد. قول و قرارهایی از قبل از دولت نو گذاشته شده و ما هم به آنها پایبند هستیم. این قول و قرارها به شکلی بوده که دولت موافقت کند و دولت هم این کار را انجام داده و اساسنامه را قبول نموده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم مجلس هم در این کار ما راه همچون گذشته همراهی کند و فوتبال یکی از فدراسیون های پیروز ما بوده و تیم ملی هم در انتخابی جام جهانی با اقتدار و بدون باخت صدرنشین است و یکی از سریع ترین صعود ها را به جام جهانی داشتیم. امیدوارم با این صحبت ها این تیم را چشم نزنیم. از عزیزی خادم و سرمربی تیم ملی و همه بازیکنان تشکر می کنیم.

سجادی در خصوص اینکه مدیرعامل پرسپولیس چه زمانی انتخاب می گردد، گفت: اجازه بدهید این دربی را ببینیم و بعدا در خصوص آن صحبت خواهیم کرد.

سجادی در خصوص حضور بانوان در استادیوم ها گفت: با نظر مساعد در حال آنالیز هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1356

به "سجادی: تبلیغات محیطی فواید ارزشمندی دارد، امیدوارم تیم ملی را چشم نزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: تبلیغات محیطی فواید ارزشمندی دارد، امیدوارم تیم ملی را چشم نزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید