رونمایی از ساعت هوشمند تازه Vivo با ویژگی های مجذوب کننده

به گزارش لنجان بلاگ، شرکت Vivo در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی که با سه غول بزرگ صنعت مخابرات چین در 19 دسامبر (28 آذر) داشت از جدیدترین ساعت هوشمند آینده خود به نام Vivo Watch 2 رونمایی کرد.

رونمایی از ساعت هوشمند تازه Vivo با ویژگی های مجذوب کننده

به گزارش خبرنگاران، سه شرکت بزرگ مخابراتی چین (China Telecom، China Unicom و China mobile) که اصطلاحا سه بزرگ مخابراتی چین (Chinas Big 3 Telcos) هم نامیده می شوند در یک نشست خبری با شرکت Vivo همکاری کردند. در این نشست Vivo از طراحی ساعت هوشمند آینده خود پرده برداری کرد. این ساعت قابلیت دریافت پیامک بدون یاری از سایر دستگاه ها را نیز داراست.

در این کنفرانس مطبوعاتی، شرکت vivo طراحی vivo Watch 2 خود را به عموم مردم نشان داد. با توجه به تصاویر جمع آوری شده، می توان به طراحی این ساعت هوشمند پی برد. شرکت vivo از صفحه ساعت دایره ای، صفحه نمایش گرد و بعلاوه بند های ساعت قابل تعویض برای vivo Watch 2 استفاده نموده است. این دستگاه در دو رنگ نقره ای متالیک و مشکی مات عرضه شده است و دو دکمه در کنار خود دارد.

یکی دیگر از قابلیت های این ساعت هوشمند که امروز عنوان شد، قابلیت پشتیبانی از پیامک eSIM مستقل برای vivo Watch 2 بود. این اولین بار است که شرکت Vivo قابلیت پشتیبانی مستقل از eSIM را ارائه می نماید. این ساعت اکنون می تواند پیامک دریافت کند بدون این که احتیاج به اتصال به گوشی تلفن به وسیله بلوتوث یا وای فای داشته باشد. با همکاری شرکت Vivo و سه غول بزرگ مخابراتی چین (Chinas Big 3 Telcos) امکان اتصال اینترنت به وسیله وای فای برای این ساعت فراهم شده است.

متاسفانه هیچ ویژگی یا مشخصات دیگری در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام نشد، اما با توجه به داده های وبسایت TENAA از vivo Watch 2 که در ماه اکتبر منتشر شده، می توان اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات vivo Watch 2 ارائه کرد.

گفته می گردد که Vivo Watch 2 دارای صفحه نمایش OLED، ردیاب ضربان قلب، GPS داخلی و شمارشگر تعداد گام ها است. این ساعت بعلاوه مجهز به باتری 515 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به باتری 478 میلی آمپر ساعتی 2020 Vivo بهبود یافته است. گفتنی است که ساعت 2020 Vivo مدل قبلی این شرکت است که سال گذشته میلادی ارائه شده بود.

طبق گزارش های دریافتی، شرکت ویوو میخواهد یک رویداد معرفی در 22 دسامبر (یکم دی ماه) برگزار کند. انتظار می رود که در این رویداد اطلاعات بیشتری در خصوص نکات برجسته vivo Watch 2 اطلاع رسانی گردد چرا که احتمالا رویداد 22 دسامبر، زمان عرضه رسمی ساعت vivo Watch 2 است. در این همایش، شرکت ویوو مجموعه گوشی های آینده vivo S12 خود را نیز منتشر خواهد نمود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1343

به "رونمایی از ساعت هوشمند تازه Vivo با ویژگی های مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ساعت هوشمند تازه Vivo با ویژگی های مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید