دومین کنفرانس بین المللی کاربرد مواد و ساخت پیشرفته در صنایع تیرماه برگزار می شود

به گزارش لنجان بلاگ، دانشگاه علم و صنعت ایران دومین کنفرانس بین المللی کاربرد مواد و ساخت پیشرفته در صنایع را در روز های پایانی تیرماه امسال برگزار می کند.

دومین کنفرانس بین المللی کاربرد مواد و ساخت پیشرفته در صنایع تیرماه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علم و صنعت ایران به منظور نیل به تعالی پژوهشی و اجرائی، دومین کنفرانس بین المللی کاربرد مواد و ساخت پیشرفته در صنایع را در زمینه­ های علمی، فرهنگی، صنعتی، آموزش­ های صنعتی و کاربردی و اجرایی برگزار می کند.

از جمله اهداف صنعتی این رویداد افزایش هرچه بیشتر ارتباط صنعت با اساتید دانشگاه­ ها به ویژه اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران؛ آشنایی دانشجویان با ستاد ها و سازمان های مرتبط با محور های کنفرانس و فعالیت­ ها و پروژه­ های اجرا شده، در حال انجام و برنامه های آینده آنها؛ ارتباط شرکت های فعال در این زمینه با دانشگاه ها و جامعه علمی کشور؛ آشنایی دانشجویان با جنبه های صنعتی طرح های ارائه شدهو ... است.

معرفی برگزیدگان کنفرانس به سازمان های مرتبط به منظور استفاده از ایشان در جایگاه­ ها و موقعیت­ های مناسب، توسعه کارآفرینی و اشتغال مولد؛ جهت­ گیری هدفمند پروژه­ های دانشجویی مرتبط با مواد و ساخت پیشرفته و کاربردی کردن آن­ها در صنایع مادر، در راستای تجاری سازی و ... نیز بعنوان برخی اهداف علمی و فرهنگی برگزاری دومین کنفرانس بین المللی کاربرد مواد و ساخت پیشرفته در صنایع در نظر گرفته شده است.

علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس تا پایان خردادماه فرصت دارند مقالات خود را ارسال کنندف مطابق با اعلام دبیرخانه این کنفرانس مهلت زمان ثبت نام برای ثبت نام کارگاه های رویداد نیز یکم خردادماه به پایان می رسد.

گفتنی است؛ دومین کنفرانس بین المللی کاربرد مواد و ساخت پیشرفته در صنایع در روز های 29 و 30 تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1416

به "دومین کنفرانس بین المللی کاربرد مواد و ساخت پیشرفته در صنایع تیرماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین کنفرانس بین المللی کاربرد مواد و ساخت پیشرفته در صنایع تیرماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید