درگ مک لارن 720S و دوج چلنجر هلکت

به گزارش لنجان بلاگ، معنای عملکرد فوق العاده فنی در دو سوی اقیانوس اطلس متفاوت است.

درگ مک لارن 720S و دوج چلنجر هلکت

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،آمریکایی ها و اروپایی ها دید متفاوتی به خودروهای اسپرت و سوپراسپرت دارند و همین تفاوت دید موجب شده تا محصولات هر قاره متفاوت از دیگری باشد. تمامی سوپراسپرت های اروپایی و آمریکایی به دنبال دستیابی به قدرت خارق العاده و شتاب قابل توجه هستند. با این حال نحوه دسترسی به این قدرت در هر دیدگاه متفاوت است. برای به چالش کشیدن دو دیدگاه اروپایی و امریکایی، هیچ راهی بهتر از یک درگ رودررو نیست.

در یک سو دوج چلنجر هلکت قرار گرفته است. نمادی از یک ماسل کار آمریکایی و مجهز به پیشرانه 6.2 لیتری V8 توربوشارژر که 707 اسب بخار قدرت و 881 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با این وجود نمونه ای که درگ حضور دارد نسخه استاندارد نیست و نمونه اصلاح شده است، که می تواند 900 اسب بخار قدرت ارایه کند.

در سوی دیگر مک لارن 720S حضور دارد. این ابر خودرو اروپایی از پیشرانه چهارلیتری با توربو دوقلو استفاده می کند که خروجی آن به 710 اسب بخار و 770 نیوتن متر می رسد. سوپراسپرت انگلیسی تنها در اگزوز تغییر داشته و به نظر نمی رسد نیازی به هیچ تغییری در دیگر قسمت های فنی داشته باشد. این دو خودرو در نوامبر 2019 یکبار دیگر باهم مسابقه داده بودند و اکنون بار دیگر این رقابت بین آن دو برگزار می شود.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 194

به "درگ مک لارن 720S و دوج چلنجر هلکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "درگ مک لارن 720S و دوج چلنجر هلکت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگ مک لارن 720S و دوج چلنجر هلکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید