خیر بهشهری منزل مسکونی خود را به دانشکده پرستاری اهدا کرد

به گزارش لنجان بلاگ، خبرنگاران: خیر بهشهری یک دستگاه منزل مسکونی خود را با ارزش بیش از 10 میلیارد ریال به دانشکده پرستاری بهشهر واگذار کرد.

خیر بهشهری منزل مسکونی خود را به دانشکده پرستاری اهدا کرد

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از بهشهربه نقل از روابط عمومی فرمانداری قائم شهر، در مراسم واگذاری این منزل مسکونی که در فرمانداری بهشهر برگزار گردید، فرزندان عبدالرسول شامانی منزل 385 متری واقع در چهار راه گرگان بهشهر را توسعه فعالیت های دانشکده پرستاری، به این مرکز آموزشی واگذار کردند.

فرماندار بهشهر در این مراسم با تقدیر از این اقدام ارزشمند گفت: توسعه فرهنگ وقف توسط خیرین از جمله راهکارهای برطرف مسائل مربوط به کمبود فضاهای آموزشی و بهداشتی در شهرستان است.

محمدتقی نورزاد اضافه کرد: خیران بهشهری در سال های اخیر توانسته اند این کمبودها را به خصوص در بخش درمان و سلامت جبران نموده و قدم بسیار موثری برای رساندن شاخص سلامت و بهداشت به میزان استاندارد بردارند.

وی به فعالیت دانشکده پرستاری بهشهر اشاره نمود و گفت: این واحد آموزشی که فعالیت خود را از نیمه دوم سال 92 شروع کرد برای فراهم کردن بخش های گوناگون مانند آزمایشگاه و کلاس های درس، نیازمند فضای بیشتری است که استفاده از توان خیرین می تواند رسیدن به این اهداف را آسان تر کند.

در خاتمه قرارداد واگذار منزل مسکونی توسط فرماندار، فرزندان مرحوم شامانی رئیس دانشکده پرستاری، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر بهشهر و متعمدین بهشهری امضا شد.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 263

به "خیر بهشهری منزل مسکونی خود را به دانشکده پرستاری اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیر بهشهری منزل مسکونی خود را به دانشکده پرستاری اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید