خبرنگاران پرواز ایران ایر در فرودگاه بیرجند برقرار شد

به گزارش لنجان بلاگ، بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: پروازهای هواپیمایی ایران ایر که از 9 فروردین سال جاری براساس تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا تا اول اردیبهشت لغو شده بود، به صورت موقت از 20 فروردین برقرار شد اما اکنون برنامه پروازی آن ثابت شده است.

خبرنگاران پرواز ایران ایر در فرودگاه بیرجند برقرار شد

بزرگ طهماسبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: هواپیمایی ایران ایر پروازهای راستا تهران - بیرجند - تهران خود را در طول هفته برقرار نموده ولی پروازهای راستا مشهد - بیرجند - مشهد همچنان لغو است.

وی گفت: مجوز برقراری مجدد پروازها قبل از تاریخ اعلام شده توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا صادر شده است و این فرودگاه همچون گذشته آمادگی کامل برای پذیرش پروازها را داشته و دستورالعمل های بهداشتی همچون چک مسافران، ضدعفونی بار همراه مسافر، ضد عفونی ترمینال ها، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی همچون گذشته انجام می گردد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی درخصوص پروازهای فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند در تابستان گفت: برنامه تابستانی این فرودگاه مانند برنامه زمستانی با تعداد 28 پرواز در هفته آماده خدمت رسانی به مردم استان است.

وی بیان نمود: پروازهای هواپیمایی آتا که روزهای یکشنبه و چهارشنبه در راستا تهران - بیرجند - تهران برقرار بود، همچنان لغو است و در مجوز ستاد ملی کرونا از ابتدای اردیبهشت ماه یا خرداد ماه با هفته ای 2 پرواز در راستا تهران - بیرجند - تهران مجدد برقرار خواهد شد که پس از اعلام به این اداره کل اطلاع رسانی می گردد.

طهماسبی گفت: هواپیمایی ایرتور تا خاتمه خرداد ماه علاوه بر روزهای سه شنبه، روزهای یکشنبه نیز یک پرواز فوق العاده در راستا تهران - بیرجند - تهران برقرار نموده است که در حال رایزنی برای افزایش پروازهای این ایرلاین به مرکز استان هستیم.

وی درباره پروازهای فرودگاه طبس گفت: پروازهای فرودگاه طبس که از اوایل اسفند پارسال لغو شده بود، در صورت صدور مجوزهای لازم ستاد ملی کرونا با هفته ای 2 پرواز در روزهای یکشنبه و سه شنبه برای پرواز تهران - طبس - تهران، از شرکت هواپیمایی ماهان برقرار و اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: پرواز هواپیمایی ماهان در راستا تهران - بیرجند - تهران برای روزهای 28 تا 30 فروردین، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه باطل اعلام شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 334

به "خبرنگاران پرواز ایران ایر در فرودگاه بیرجند برقرار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرواز ایران ایر در فرودگاه بیرجند برقرار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید