تعطیلی 2 خانه مسافر غیرمجاز در محلات

به گزارش لنجان بلاگ، معاون گردشگری استان مرکزی گفت: دو واحد خانه مسافر غیرمجاز در شهرستان محلات شناسایی و پلمپ شد.

تعطیلی 2 خانه مسافر غیرمجاز در محلات

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی امروز 24 فروردین 99 گفت: نظارت بر این خانه ها در این ایام اعمال و به شدت با آنها برخورد می گردد.

او اضافه کرد: همه خانه مسافرها به صورت مدیریت شده از سوی اداره کل استان و با همکاری فرمانداری شهرستان محلات تعطیل هستند.

معاون گردشگری استان مرکزی گفت: بازدیدها در قالب گشت های مشترک روزانه و شبانه با همکاری رئیس اداره شهرستان محلات به طور مستمر انجام می گردد و با اشخاصی که برخلاف مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا عمل نمایند، برخورد خواهد شد.

او گفت: از 24 اسفندماه 98 تا به امروز بیش از 544 مورد بازدید در سطح استان انجام و اخطار لازم به آن ها داده شد، سه مورد شکایت نیز از تأسیسات گردشگری دریافت شد که مورد رسیدگی نهاده شد.

حسینی گفت: به منظور حفظ سلامت جامعه همشهریان در صورت مشاهده فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز، مراتب را به شماره 08634031174 اطلاع دهید تا اقدامات لازم نسبت به پلمب آن ها انجام گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 212

به "تعطیلی 2 خانه مسافر غیرمجاز در محلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 2 خانه مسافر غیرمجاز در محلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید