تساوی پیکان مقابل نفت مسجد سلیمان، توقف پدیده برابر آلومینیوم اراک

به گزارش لنجان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- پیکان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته اول لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه بدون گل به خاتمه رسید.

تساوی پیکان مقابل نفت مسجد سلیمان، توقف پدیده برابر آلومینیوم اراک

به گزارش خبرنگاران، پیکان در هفته اول لیگ بیست و یکم میزبان نفت مسجد سلیمان بود که این بازی در سکوت خبری با نتیجه 0-0 تمام شد. اولین بازی خانگی پیکان در لیگ بیست و یکم بدون پخش زنده مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار گردید که در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. از نکات ویژه این بازی می توان به حضور مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید، آندرانیک تیموریان و محمد نصرتی به عنوان تماشاگران وِیژه در این بازی اشاره نمود. نفت مسچد سلیمان در حالی پا به این میدان گذاشت که شاگردان فراز کمالوند تنها 10 روز تمرین نموده بودند.

ترکیب پیکان: فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین جدی، سامان فلاح، بهروز نوروزی فر، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، علیرضا کوشکی، محمدمهدی محبی، امیرحسین غلامی، مجتبی حقدوست، غلامرضا ثابت ایمانی

سرمربی پیکان: مجتبی حسینی

ترکیب نفت مسجد سلیمان: مسعود پورمحمد، محمد طیبی، علیرضا دغاغله، مجتبی لطفی، سجاد عاشوری (58 عماد میرجوان)، مهران امیری (32 علی محسن زاده)، امیر روستایی، کرار جاسم (75 مسلم مجدمی)، میثم نقی زاده، مجید عیدی، مهرداد راهنمایییان

سرمربی نفت مسجد سلیمان: فراز کمالوند

تیم نفت مسجد سلیمان بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت که با بقا در لیگ برتر، شیرین شد برای فصل نو با فراز کمالوند به عنوان سرمربی به توافق رسید. این تیم در هفته اول به مصاف پیکان رفت؛ تیمی که روی نیمکت خود مجتبی حسینی را داشت. حسینی فصل گذشته را با نفت مسجد سلیمان آغاز کرد اما در میانه راه طی یک تصمیم بحث برانگیز راهی ذوب آهن شد تا این تیم را برای بقا راهنمایی کند. او در سرانجام موفقیت آمیز این ماموریت با پیکان به توافق رسید تا لیگ بیست و یکم را با این تیم آغاز کند.

تقابل امروز حسینی و نفت مسجد سلیمان یکی از نکات مجذوب کننده هفته اول لیگ برتر بود. شاگردان حسینی در این بازی میزبان بودند و چشم شان به هر سه امتیاز بود؛ در سمت مقابل هم شاگردان کمالوند با وجود مسائل زیادی که در راه آماده سازی داشتند، حریف دست و پا بسته ای در بازی امروز نبودند. این تقابل هیچ گلی به همراه نداشت و دو تیم در یک مسابقه کم افت و خیز به تساوی بدون گل رضایت دادند.

لحظات حساس:

دقیقه 13: ضربه مهاجم پیکان در داخل محوطه جریمه با برخورد به محمد طیبی راهی کرنر شد. پیکانی ها در این صحنه معتقد بودند که توپ به دست مدافع پیکان خورده است؛ داور بازی اما چنین نظری نداشت.

دقیقه 17: روی یک پاس تو در خطرناک ابراهیم صالحی شوت زیبایی را روانه دروازه نفت کرد که جدی ترین موقعیت بازی تا این لحظه بود. توپ روی این ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: پاس رو به جلوی علیرضا کوشکی را مدافعان نفت مسجد سلیمان به خوبی دور کردند تا توپ به ابراهیم صالحی که در موقعیت خوبی بود نرسد.

دقیقه 32: شوت کم دقت علیرضا کوشکی روی ضربه آزادی که برای پیکان به دست آمده بود با اختلافی زیاد از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 36: ارسال خطرناک نفتی ها را مدافعان پیکان به خوبی دفع کردند تا خطری دروازه این تیم را تهدید نکند.

دقیقه 37: شوت کرار جاسم از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافعان پیکان راهی کرنر شد.

دقیقه 52: شوت کوشکی از پشت محوطه جریمه با برخورد به مدافعان تیم حریف راهی کرنر شد.

دقیقه 66: شوت امیر روستایی از پشت محوطه جریمه را دروازه بان تیم نفت طی دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه 74: در حالی که می رفت دروازه نفت مسجد سلیمان روی یک ارسال از سمت راست تهدید گردد، بازیکن پیکان با یک ضربه سر کم دقت، این موقعیت را از دست داد.

دقیقه 77: شوت زیبای سامان فلاح را مسعود پورمحمد به با عکس العملی دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه 89: محمدحسین فلاح در آخرین دقایق بازی یک موقعیت خوب برای گلزنی به دست آورد اما شوت روی پای او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: ضربه ایستگاهی نفتی ها از نزدیکی خط کرنر به طرز خطرناکی روی دروازه پیکان ارسال شد اما کرمانشاهی به خوبی توانست این ضربه را مهار کند.

- شاگردان رسول خطیبی و رضا مهاجری در مشهد به مصاف هم رفتند که این ملاقات با تساوی بدون گل انتها یافت. در یکی از مسابقات روز نخست لیگ بیست و یکم، در مشهد تیم های پدیده و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر رفتند؛ دو تیم نسبت به فصل گذشته تغییر و تحولات پرشماری را داشتند و بخش مهمی از ترکیب دو تیم نسبت به فصل گذشته دچار تغییر شده بود. ضمن آن که پدیده نیز به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تنها با 15 بازیکن در لیست خود به این مسابقه پا گذاشته بود.

در هر دو نیمه مالکیت توپ در اختیار شاگردان رسول خطیبی بود اما اراکی ها در خلق موقعیت ناکام بودند و اندک فرصت های به وجود آمده نیز با واکنش به موقع سعید جلالی راد دروازه بان پدیده همراه بود؛ در آن سو شاگردان رضا مهاجری چشم به ضد حملات دوخته بودند و جدی ترین موقعیت مسابقه نیز برای آن ها خلق شد، جایی که در دقیقه 56 ضربه والی رحمان جعفری با تیرک دروازه آلومینیوم اراک برخورد کرد.

اما در مجموع بازی از کیفیت بالایی برخوردار نبود و موقعیت های ایجاد شده چندان جدی نبودند تا در سرانجام 90+6 دقیقه رقابت دو تیم در استادیوم امام رضا(ع)، پدیده و آلومینیوم اراک با تقسیم امتیازات به رختکن بروند تا آغاز فصل نو برای نمایندگان استان های خراسان رضوی و مرکزی با کسب حداقل امتیاز باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1223

به "تساوی پیکان مقابل نفت مسجد سلیمان، توقف پدیده برابر آلومینیوم اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پیکان مقابل نفت مسجد سلیمان، توقف پدیده برابر آلومینیوم اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید