تور تایلند: تایلند برای محافظت از حیات وحش، پارک های ملی را دو ماه در سال تعطیل می نماید

به گزارش لنجان بلاگ، کشور تایلند پس از مشاهده آثار مثبت قرنطینه ناشی از ویروس کووید 19 بر حیات وحش، میخواهد هر سال، دو ماه پارک های ملی اش را تعطیل کند تا فرصتی برای احیای طبیعت و حیوانات قائل گردد.

تور تایلند: تایلند برای محافظت از حیات وحش، پارک های ملی را دو ماه در سال تعطیل می نماید

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به نظر می رسد حیات وحش و محیط زیست در سراسر دنیا در حین قرنطینه های ناشی از ویروس کرونا در حال ترمیم خود هستند. حیوانات بالاخره توانستند فضاهایی که متعلق به آن ها بود و به وسیله انسان ها اشغال شده بود را دوباره به تصرف خود دربیاورند و طبیعت در بسیاری از بخش ها، خود را احیا نموده است.

به همین دلیل، کشور تایلند در نظر دارد هر سال، دو ماه پارک های ملی خود را تعطیل کند تا حیوانات و حیات وحش این منطقه ها، فرصتی برای ترمیم و احیا داشته باشند. این سیاست نو قرار است آثار مثبت همه گیری را پس از اتمام آن نیز، ادامه دهد.

133 پارک ملی تایلند در تاریخ 25 مارس (6 فروردین 1399) بسته شدند و از آن موقع تا به امروز، حیوانات بیشتری در پارک های سراسر کشور دیده می شوند. این افزایش حضور مستمر حیوانات، شامل طیف گسترده ای از حیات وحش مانند بزهای سِرو، خرس های آفتاب، دلفین های پوزه بطری، دلفین های معمولی و ماهی های دیگر می گردد که در زیستگاه های خالی از حضور انسان ها، آزادانه برای خود جولان می دهند و لذت می برند.

تانیا نیتیتاماکون (Thanya Netithammakun)، مدیر کل اداره پارک های ملی، حیات وحش و حفاظت از گیاهان (DNP) به روزنامه بانکوک پست گفت:

عدم حضور گردشگران منجر به احیای حیات وحش شده است.

هر پارک ملی در تایلند باید برنامه و دوره تعطیلی خود را تایید کند و اداره پارک های ملی، حیات وحش و حفاظت از گیاهان (DNP)، پس از تایید نهایی این طرح، جزئیات توافق نو را اعلام خواهد نمود.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1310

به "تور تایلند: تایلند برای محافظت از حیات وحش، پارک های ملی را دو ماه در سال تعطیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند: تایلند برای محافظت از حیات وحش، پارک های ملی را دو ماه در سال تعطیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید