بسته حمایتی موادغذایی و بهداشتی به نیازمند کاشان اهدا می گردد

به گزارش لنجان بلاگ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان از توزیع بسته حمایتی مواد غذایی و بهداشتی در آستانه سال نو به یکصد و ده خانواده نیازمند در کاشان اطلاع داد.

بسته حمایتی موادغذایی و بهداشتی به نیازمند کاشان اهدا می گردد

مسلم محمودزاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاراز گفت: در آستانه سال نو و در راستای تحقق دستورالعمل های ابلاغی در مراکز افق بقاع متبرکه، شانزدهمین مرحله توزیع مواد غذایی در بین یکصد و ده خانواده نیازمند به ارزش بالغ بر هفتاد میلیون ریال صورت پذیرفت.

او ادامه داد: این بسته حمایتی از سوی واحد اجتماعی مرکز افق آستان مقدس امام زاده حضرت سلطان امیراحمد (ع) کاشان تهیه و به نیازمندان اهدا می گردد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان بیان نمود: این بسته حمایتی مواد غذایی شامل: مرغ، روغن، ماکارونی و برنج می باشد که به خانواده های تحت حمایت این مرکز از تمامی روستا های منطقه مشهد اردهال توزیع می گردد.

محمودزاده اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت پیشگیری در مقابله با این ویروس منحوس به خانواده های نیازمند علاوه بر بسته حمایتی مواد غذایی، یک بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش، مایع ضدعفونی کننده سطوح و مایع ضدعفونی کننده دست به نیازمندان اهدا می گردد.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 259

به "بسته حمایتی موادغذایی و بهداشتی به نیازمند کاشان اهدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته حمایتی موادغذایی و بهداشتی به نیازمند کاشان اهدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید