برگزاری لیگ در این شرایط شجاعانه بود، کرمانشاه سرشار از استعداداست

به گزارش لنجان بلاگ، حمید فرهادی مربی سازنده کاراته کرمانشاه با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: برگزاری لیگ کاراته بهترین تصمیم فدراسیون در یک سال اخیر بود که با آنالیز و برنامه ریزی دقیق و البته در بهترین زمان ممکن اتخاذ شد که باید از آن به عنوان یک تصمیم شجاعانه تعبیر کرد. مسابقاتی که باعث می گردد بعد از یک سال دوری از تاتامی، کاراته کاها رقابتهای خود را از سر بگیرند. البته برای پیش بینی نتایج، تأثیر دوری از مسابقات و آمادگی کاراته کاها زود است و باید منتظر باشیم تا بازی ها آغاز گردد.

برگزاری لیگ در این شرایط شجاعانه بود، کرمانشاه سرشار از استعداداست

وی ادامه داد: کرمانشاه با چهار تیم در لیگ برتر کاراته باشگاه های کشور حضور دارد که دال تیم باشگاه خود من است که تمام نفرات پرورش یافته این آموزشگاه در تیم های مختلف حضور دارند. همه اینها نشان از کوشش مربیان سازنده این استان در راستا پیشرفت این رشته دارد. خیلی از قهرمانان کرمانشاه مانند مهدی خدابخشی، علی مسکینی، سامان و احسان حیدری در ترکیب تیم دانشگاه آزاد هستند. من نیز مربیگری آوای رزم را برعهده دارم.

فرهادی در مورد قرعه کشی رقابتهای سوپر لیگ هم گفت: هشت تیم حاضر در این مسابقات در دو گروه چهار تیمی قرار گرفتند که قرعه ها متعادل بود. در یک گروه دانشگاه و رعد قرار گرفتند و در گروه دیگر هم پاس ناجا و آوای رزم، ضمن اینکه چهار تیم جدید هم حضور دارند که تقریباً ناشناخته اند.

این مربی کاراته در سرانجام گفت: سال سختی را به لحاظ شیوع کرونا پشت سر گذاشتیم و همین موضوع روی باشگاه های ورزشی فشار مضاعفی ایجاد نموده بود. با وجود تنگناهای اقتصادی و مسائل اقتصادی، سعی کردیم شرایط حضور این کاراته کاها در لیگ را فراهم کنیم. استعدادهای زیادی در سطح استان داریم که در آینده به قهرمانان بزرگی برای کاراته ایران تبدیل خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 853

به "برگزاری لیگ در این شرایط شجاعانه بود، کرمانشاه سرشار از استعداداست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری لیگ در این شرایط شجاعانه بود، کرمانشاه سرشار از استعداداست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید